Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>اصفهان - مهر به نقل از سرمربی تیم فوتبال العین امارات نوشت: برای کسب نتیجه به ایران آمده‌ایم و تلاش می‌کنیم مقابل ذوب‌آهن نتیجه کسب کنیم.

زوران مامیچ ظهر یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که این مسابقه یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما به شمار می‌رود زیرا سرنوشت گروه در این دیدار مشخص می‌شود و باید بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدوار هستم در این بازی خوش‌شانس ظاهر شویم، تصریح کرد: تیم ما سال گذشته نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت اما به نظرم ذوب‌آهن یک تیم خوب و بابرنامه به شمار می‌رود که فوتبال فشرده‌ای به نمایش می‌گذارد.

سرمربی العین امارات با بیان اینکه تیم ما در لیگ امارات و همچنین آسیا از نظر دفاعی ضعیف عمل می‌کند، تصریح کرد: به نظرم مثلث تهاجمی تیم ما به بارسلونا شباهت دارد و باید بهترین شرایط خود را رقم بزنیم که مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ذوب‌آهن از کیفیت بسیاری برخوردار هستند، افزود: ما باید مانع آن شویم که بازیکنان این تیم اصفهانی ابتکار عمل را دست بگیرند و هدف ما، پیروزی در مسابقه فردا است.

مامیچ اضافه کرد: فردا با تمام قوا مقابل ذوب‌آهن حاضر می‌شویم و امیدوار هستم که با این شرایط بهترین نتیجه را کسب کنیم زیرا هدف ما کسب نتیجه در مسابقه است.

46

کلید واژه‌ها : استان اصفهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف

سیما جوهری نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های زربام‌پارت خراسان شمالی، جوادالائمه شهرکرد، یاران داریوش نهاوند و فولاد هرمزگان به میزبانی خانه بسکتبال بجنورد برگزار شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی گفت: بعد از اتمام دور برگشت این رقابت‌ها، رنکینگ نهایی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌اف مشخص خواهند شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت موفق شد در بازی اول با نتیجه ۸۲ بر ۶۱ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و در بازی دوم موفق شد با نتیجه ۸۶ بر ۷۵ از سد نماینده شهرکرد بگذرد و در بازی سوم با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ از سد تیم یاران داریوش نهاوند گذشتند و به عنوان تیم اول گروه به مرحله پلی‌اف صعود کرد.

کد خبر 6095883

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • حریفان ایران در والیبال چلنج کاپ زنان مشخص شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • حریفان ایران در چلنج کاپ والیبال زنان مشخص شدند
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند