Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@04:45:40 GMT

میرسلیم: با جمنا اختلاف سلیقه داریم

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۳۱۷۱۰

نامزد حزب موتلفه درانتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کسی جرات نمی‌کند تقاضای کناره گیری کند گفت: حزب موتلفه پیش از اینکه جمنا نامزدهای خودر ا معرفی کند من را معرفی کرده و پای تصمیم خود خواهد ایستاد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، سید مصطفی میرسلیم صبح امروز در نشست خبری خود در پاسخ به این پرسش که آیا شما به نفع سایر نامزدهای اصولگرا کنار خواهید رفت، اظهار کرد: نیت وهدف جمنا با موتلفه مشترک است اما سلایق ما باهم اختلاف دارد واین مردم هستند که باید انتخاب کنند کدام سلیقه مورد نطر آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به گفته آقای باهنر قرار است شما در انتخابات کناره گیری کنید تصریح کرد: تصمیمات من باید از زبان من و موتلفه بیان شود و شخص دیگری حق ندارد از قول ما حرفی بزند. باهنر خوب است به کارهای خودش برسد. ما آمادگی خود را برای خدمت به مردم اعلام کرده‌ایم و تا آخر ایستاده ایم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا از انتخابات به نفع سایر اصولگرایان کناره گیری نمی کنید بیان کرد: مهمترین دلیل من برای حضور در انتخابات مشاهده حقوق مردم بر زمین است. ماکه با هم دشمنی نداریم میخواهیم گوی سبقت را برای خدمت رسانی به مردم از یکدیگر برباییم. مردم باید تشخیص دهند که چه کسی می تواند بهتر خدمت کند.ما به ائتلاف اعتقاد داریم ولی ائتلاف موقع وجا دارد و ما از همکاری اصولگرایان استفاده خواهیم کرد،ولی به هر حال در سلیقه دچار اختلاف هستیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم

به گزارش تابناک اقتصادی؛ مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس‌کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

انتقادی که با پاسخ سریع از سوی بانک مرکزی همراه شد؛ قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت‌وگو با تسنیم و در واکنش به اظهارات اخیر میرسلیم گفت: عقل سلیم حکم می‌کند انسان قبل از گفتار و نوشتار، کمی فکر کند!

 

دیگر خبرها

  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟