Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، گفت: ممکن است ترکیب متفاوت اصولگرا یا اصلاح‌طلب هیأت‌های نظارت در حوزه‌های مختلف تأثیراتی در تأیید صلاحیت داوطلبان شوراها داشته باشد.

به گزارش فارس، فرهاد تجری سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها امروز یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران با رد هر گونه دخالت اغراض سیاسی در رد صلاحیت‌های داوطلبان شوراها، گفت: ممکن است در بعضی حوزه‌ها با توجه به ترکیب هیأت نظارت که اصولگرا یا اصلاح‌طلب بوده باشند تأثیراتی را در تأیید صلاحیت‌های داوطلبان مشاهده کنیم اما در کل مبنای تصمیم‌گیری درباره صلاحیت‌های داوطلبان بر اساس مدارکی است که مراجع چهارگانه اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اینکه گفته می‌شود برخی جاعلان شناسنامه و زمین‌خواران تأیید صلاحیت شده‌‌اند و نیز اینکه عده‌ای از تأیید صلاحیت‌شدگان هزینه‌هایی کرده‌اند، اظهار داشت: اگر چنین افرادی را می‌شناسید معرفی کنید تا به آنها رسیدگی شود اما گاهی اوقات برخی مستنداتی که راجع به عده‌ای از داوطلبان یا کاندیداها ارائه می‌شود خود، جعلی است.

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با تأکید بر اینکه اعلام مراجع چهارگانه برای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها حجت است، گفت: علت تفاوت میان تأیید صلاحیت‌شدگان هیأت اجرایی با تأیید صلاحیت‌شدگان هیأت نظارت همین استعلام از مراجع چهارگانه است.


منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6094825

دیگر خبرها

  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • توصیه‌هایی به داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد