Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه‌وبویراحمد از انتصاب رؤسای ستادهای شهرستانی حجت‌الاسلام رئیسی خبر داد.

حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: از دیروز تاکنون نسبت به صدور احکام رؤسا و معاونین ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس، رؤسای ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، چرام و باشت منصوب شده و حکم رؤسای ستادهای انتخاباتی شهرستان‌های دنا، بهمئی و لنده نیز به زودی صادر می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: «فریدون فاطمی‌زاده» و «سید عبدالعزیز موسوی» به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان کهگیلویه منصوب شدند.

پناهی خاطرنشان کرد: «علی الله‌کرم‌پور» و «یدالله مرادی» به ترتیب به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان گچساران معرفی شدند.

وی ادامه داد: در شهرستان باشت «سید نادر حسینی» و «محمد هادی حسینی» به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی منصوب شدند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحند عنوان کرد: «مجتبی فرهمند» و «محمدقلی جمالی» نیز به عنوان رئیس و قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان چرام انتخاب شدند.

پناهی ابراز کرد: «مصطفی شجاعیان» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان بویراحمد منصوب شد و قائم مقام این ستاد نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی تشکل کمیته‌های مختلف پس از شناسایی اعضای فعال را از برنامه‌های پیش روی ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش مصلح ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این سد توانست سیلاب را به بهترین نحو ممکن مدیریت و از بروز هرگونه خسارت به پایین دست جلو گیری کند.

وی بیان داشت: سد کوثر گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد تأمین کننده آب شرب و آشامیدنی ۲۰ شهر و دو هزار روستا بوده که ظرفیتی ۵۸۰ میلیون مترمکعبی دارد.

مصلح تصریح کرد: این سد به استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد، آبرسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه سد کوثر یک سد مهم و استراتژیک است، گفت: سد کوثر از ۱۴ فروردین ماه تاکنون سرریز کرده است.

کد خبر 6095102

دیگر خبرها

  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف