Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان مازندران از اتمام بیش از 95 درصد فاز اول پروژه پیاده سازی فیبر نوری حوزه های قضایی استان مازندران خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکزآمار و فناوری اطلاعات، محمدعلی کریمی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور تقویت و توسعه زیرساخت فناوری و اطلاعات دادگستری کل استان مازندران که مستلزم تغییر بستر به فیبر نوری بوده با همکاری و همت بالای روسا و دادستان های محترم حوزه های قضایی استان و مسئولان شرکت مخابرات، بیش از 95 درصد فاز اول پروژه پیاده سازی فیبر نوری حوزه های قضایی استان مازندران به اتمام رسیده و با توجه به تعامل درخور تحسین شرکت مخابرات پروژه پیاده سازی فیبر نوری در باقی حوزه های قضایی استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه پیاده سازی فیبر نوری در حوزه های قضایی گلوگاه، بهشهر، نکاء، میاندرود، سوادکوه شمالی، سوادکوه، جویبار، بابلسر، فریدون کنار، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، دادگستری تنکابن، دادگاه انقلاب تنکابن، رامسر، دادگستری کلاردشت، دادسرای کلاردشت، سرخرود، دابودشت و کیاکلا به اتمام رسیده است.

کریمی همچنین از اتمام حفاری و شروع عملیات پیاده سازی فیبر نوری حوزه قضایی کیاسر به متراژ دو هزار متر خبر داد و افزود: برآورد تجهیزات شبکه گسترده مورد نیاز حوزه های قضایی استان و ارسال آن به مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای تامین همچنین اجرای پروژه پیاده سازی فیبر نوری حوزه های قضایی خارج از تفاهم نامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران و طرح سیجام در نشتارود، چمستان، گتاب، بندپی شرقی، خرم آباد، کجور، لاریجان و مرزن آباد از جمله برخی فعالیت های انجام گرفته در معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان مازندران بوده است.

با همت و تلاش روسا و دادستان های حوزه های قضایی و شرکت مخابرات استان، دادگستری کل استان مازندران جزو استان های پیشرو در اجرای پروژه فیبر نوری بوده که توانسته است ظرف مدت 31 روز بیش از 95 درصد فعالیت های پروژه را در روزهای پایانی سال و با توجه به پیش رو داشتن تعطیلات نوروز و ملحوظ به توریستی بودن استان به اتمام برساند، باقی مانده کار نیز مستلزم تهیه و تحویل تجهیزات از سوی مرکز آمار وفناوری قوه قضاییه می باشد که این مهم نیز در حال پیگیری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، یوسف خدادادی روز چهارشنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت حدنگاری در گرمی (مغان) گفت: سال گذشته به طور میانگین برای ۱۹ درصد اراضی زراعی این شهرستان اسناد رسمی صادر شد که امسال به ۳۰ درصد افزایش یافت و تلاش می‌شود تا پایان سال این رقم به ۴۵ درصد برسد.
وی با اشاره به اولویت اجرای قانون حدنگاری در دستگاه قضایی و اهتمام به اجرای دقیق و کامل آن، بیان کرد: پیشرفت‌های خوبی در سایه همکاری و ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط از جمله در بحث صدور اسناد زراعی انجام شده است.
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل افزود: اجرای قانون حدنگاری و تثبیت مالکیت موجب شفافیت و پیشگیری از بروز فساد و وقوع جرم می‌شود و در کاهش اختلاف‌های ملکی و میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم نیز بسیار موثر است؛ از این رو موضوع در شورای حفظ حقوق بیت‌المال تا رسیدن به نتیجه به جد پیگیری می‌شود.
خدادادی گفت: اراده جدی بین مسئولان شهرستان گرمی برای اجرای کامل قانون حدنگاری وجود دارد که انتظار می‌رود در سایه این اراده و انجام هماهنگی‌های لازم، به هدفگذاری‌های ترسیم شده در راستای صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی این شهرستان دست یابیم.
وی با بیان اینکه تصمیم‌هایی نیز در مورد بافت‌های مسکونی گرفته شده است، اضافه کرد: در همین راستا سه هزار و ۴۰۰ فقره پرونده در حال رسیدگی بوده و هماهنگی لازم برای سرعت‌بخشی به صدور اسناد این زمین‌ها انجام شده است.
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل بیشترین مشکل در صدور اسناد اراضی زراعی را کمبود نیروی انسانی واحد‌های ثبتی و نبود اداره ثبت در بخش انگوت عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع در نشست‌های کمیته استانی مطرح می‌شود تا نسبت به برطرف کردن آن اقدام لازم صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • اجرای طرح فیبر نوری برای منازل و کسب و کار‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل