Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه سه سیما به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برنامه‌هایی را تولید و آماده پخش کرده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه‌های دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر معرفی شده‌اند:
- منطقه آزاد: برنامه‌ای در 30 قسمت 30دقیقه‌ای، کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی هادی پور حامدی، هر شب بعد از اخبار شبانگاهی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجموعه «منطقه آزاد» تریبون گفت و گوی آزاد دانشجویی پیرامون انتخابات است که به بایدها و نبایدهای انتخابات، بحث تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، اولویت های دولت آینده، انتظارات دانشجویان از دولت آینده، ویژگی های رئیس جمهور و ... می پردازد.
اجرا و کارگردانی این برنامه برعهده حامد پور حامدی است.
- من اگه رای بیارم: این برنامه به منظور تهییج مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در 45 قسمت 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی علی زاهدی در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تهیه شده است.
در این برنامه با مردم شهرهای مختلف کشور درباره دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت و گو می‌شود و انتظارات و توقعات آنان از رئیس جمهور آینده بیان و از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می‌شود.
- بعلاوه انتخابات: این برنامه با ساختاری جدید کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حامد چهاردوری است که در 10 میان برنامه 4 دقیقه‌ای، اثری ترکیبی از اینفوگراف و نقاشی دیواری را برای بیننده به نمایش می گذارد.
در هر قسمت از این برنامه، یک موضوع با استفاده از نقاشی دیواری و گرافیک مکمل برای بیننده تبیین می‌شود.
- اثر انگشت: این ویژه برنامه کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیماست که در 16 قسمت 30 دقیقه ای، به تهیه کنندگی و کارگردانی حامد چهاردوری و با هدف تشویق مردم به حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تولید شده است.
این برنامه با رویکردی جدید و در فضایی متفاوت با اجرای شهرام شکیبا، در هر قسمت با افراد و شخصیت‌های بزرگواری درباره موضوعات مجزا گفت و گو خواهد شد.
در خلال این ویژه برنامه بخش‌های «آقای رئیس جمهور» و «گپ سی» نیز برای میهمان برنامه پخش و درباره آن گفت و گو می‌شود.
«اثر انگشت» هر شب بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
- به انتخاب شما: این برنامه در 6 قسمت 60 دقیقه‌ای، به معرفی شش کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.
در هر برنامه جوانان پرسش هایی در خصوص دغدغه‌هایشان چون کار، مسکن، ازدواج و سیاست‌های کلی اداره کشور از کاندیدای ریاست جمهوری مطرح و پاسخ کاندیداها بیان می‌شود.
تهیه کنندگی این برنامه بر عهده مجید یوسفی است.
- متن، حاشیه: این برنامه گفت وگو محور به تهیه کنندگی میلاد حاجی پروانه و اجرای حمید اسکندری کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیماست که به بررسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می پردازد و با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری و نقطه نظرات کارشناسی معظم له، ابعاد و زوایای گوناگون انتخابات بیان می شود.
برنامه «متن، حاشیه» شنبه شب‌ها، ساعت 20:30، به صورت زنده تقدیم مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود.
- من ایرانیم: این برنامه در 40 قسمت 10 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی محسن حاجیلو در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تولید شده است.
این برنامه با هدف ایجاد همدلی بین مردم ایران، در ایام انتخابات هر روز از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
در این برنامه با ورزشکاران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم درباره ویژگی‌های رئیس جمهور، انتظارات و توقعات مردم از رئیس جمهور آینده گفت و گو خواهد شد.
- انیمیشن‌های مفهومی: «انیمیشن‌های مفهومی» نیز که به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در گروه اجتماعی شبکه سه سیماست تولید شده است، با هدف نمایش مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب اصلح، هر روز به صورت میان برنامه از شبکه سه پخش می‌شود.
- جمهور: مجموعه مستند «جمهور» به تهیه کنندگی حسن حبیب زاده، در 33 قسمت 20 دقیقه ای، در شبکه خبر تولید شده است.
این مجموعه برنامه روایتگر تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران در خصوص انتخابات ریاست جمهوری از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است.
ساختار این برنامه به شکل مستند است و از تصاویر، فیلم‌ها و عکس‌های آرشیوی بسیاری در این اثر استفاده شده است.
- برنامه عصرگاهی «خونه خوبه» نیز هر روز موضوعات خود را با مباحث دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، خصوصیات و ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح تقدیم مخاطبان خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)

رادیو گلستان ویژه برنامه «خورشید علم» را از ساعت ۰۹:۰۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر و گویندگی فاطمه شاه حسینی و نویسندگی احمدرضا جندقی در سالروز شهادت ششمین امام شیعیان تقدیم شنوندگان همیشه همراه می‌شود.

این برنامه با بخش‌هایی از جمله واکاوی الگوپذیری از شخصیت علمی، فرهنگی و عرفانی آن امام همام، بررسی ابعاد مختلف زندگی ایشان، تاثیر امام جعفر صادق (ع) در فرهنگ سازی و تغییر سبک زندگی در زمان خودشان، ارائه راهکار برای زندگی در قالب نصایح، مداحی، گزارش مردمی و ... است.

معاونت سیما نیز ویژه برنامه «صبح صادق» را در روز جمعه از ساعت ۲۰:۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین گلی خطیر روی آنتن می‌برد.

 این برنامه با بخش‌های مختلفی از جمله کارشناس مذهبی، مداحی، شعر خوانی و ... با اجرای مرتضی سایری تقدیم عزاداران آن امام همام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی