Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره غذای سالم دانش ‏آموزی در مدرسه کوثر روستای کاظم خانی شهرستان گیلان غرب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مطلع الفجر، جشنواره غذای سالم دانش ‏آموزی در مدرسه کوثر روستای کاظم خانی از توابع دهستان حیدریه شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

مدیر مدرسه کوثر در گفتگویی با خبرنگار مطلع الفجر و در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این مراسم غذای سالم در راستای معرفی روشهای تغذیه سالم در قالب غذاهای سالم سنتی و بومی مختص این شهرستان کهن برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم کریمی اظهار داشت:در کنار برگزاری این جشنواره، نشست‌های متعددی با دانش‏ آموزان و اولیای آن‌ها در خصوص لزوم طبخ و استفاده از غذاهای سالم و دوری از مصرف فست‏فودها برگزار و توصیه‌‏هایی ارائه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این جشنواره با استقبال چشم‏گیر دانش ‏آموزان و خانواده‏های آنان همراه شد افزود: داوران این جشنواره از میان معلمان این دبستان انتخاب شدند و بهتارین غذاهای سالم و ارگانیک را معرفی کردند .

مدیر مدرسه کوثرادامه داد: هدف از برپایی جشنواره غذای سالم دانش‏ آموزی ترویج این شیوه از تغذیه در میان نسل آینده و خانواده‌‏های آنان بوده و این مهم با همکاری آموزگاران و همچنین اعضای انجمن اولیا ،مربیان و دانش‏ آموز در مدرسه کوثر برگزار شد.

روستای کاظم خانی در دهستان حیدریه بخش گواور از توابع شهرستان گیلان غرب است .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  تاجیک ، رئیس اداره آموزش و پرورش پیشوا گفت: حملات شب گذشته سپاه موجی از غرور را به تمام آزادگان جهان و خصوصا مردم ایران هدیه کرد.
تاجیک افزود: به همین مناسبت مراسم‌هایی در مدارس شهرستان داشتیم که برنانه متمرکز ما در مدرسه شاهد شهید جنیدی برگزار و در آن جشن شکرگزاری انجام شد.
معلمان مدارس هم ضمن تمجید اقدام تلافی جویانه سپاه پاسداران در موشک باران سرزمین‌های اشغالی گفتند: به قول رهبرمان دوران بزن در رو تمام شده است و اگر دوباره رژیم صهیونیستی بخواهد اقدامی انجام دهد با پاسخ سخت‌تر مواجه خواهد شد و کمترین اقدام جمهوری اسلامی ایران بستن تنگه هرمز است که در آن صورت همه دنیا از این اقدام متضرر خواهندشد.
برنامه شهرستانی و اجتماع مردم امشب و ساعت ۲۰ در میدان شهید چمران برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • حمایت دانش آموزان پیشوایی از حمله موشکی سپاه
  • زیرساخت‌های آموزشی زبرخان به موازات جمعیت دانش‌آموزشی، پیشرفتی نداشته است
  • گیلان میزبان جشنواره ملی مدرسه عشق
  • توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟
  •  درخشش ۶ دانش آموزکرمانی درمسابقه رادیو سلامت
  • جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی نهم اردیبهشت برگزار می شود