Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شاهرود از احراز صلاحیت ۷۳۸ نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستای شاهرود خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۰ نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستای شاهرود از خانواده فرهنگی این شهرستان هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان اظهار داشت: معلمان به‌عنوان یک قشر فرهنگی نقش بسیار مؤثری در تعلیم و تربیت ریشه‌ای در فرزندان دارند و در این عرصه نمی‌توان زحمت این قشر فداکار و دلسوز را نادیده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شخصیت کودکان و نوجوانان در این دوران در حال شکل‌گیری است افزود: حضور یک معلم دلسوز می‌تواند فرزندان را به‌گونه‌ای تعلیم دهد که در آینده به یک خادم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شود.

امام‌جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه وظیفه یک معلم به آموزش محدود نمی‌شود گفت: تربیت فرزندان بخش مهمی از وظایف معلمان است که باید با اهتمام ورزی به این وظیفه نسبت به تربیت جوانان تراز اول انقلابی آینده کوشا باشند. تقدیر و تشکر از این قشر نباید به سالروز گرامیداشت مقام معلم محدود شود بلکه باید در هر برهه‌ای از زمان نسبت به زحمات معلمان در سراسر کشور قدردان باشیم.

امینی از برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در شاهرود خبرداد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای برگزاری این مراسم مشارکت ویژه داشته باشند.

سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود در این جلسه با اشاره احراز صلاحیت 738 نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستای شاهرود اظهار داشت: بیش از 350 نفر از کاندیداهای شورای شهر و روستای شاهرود از خانواده فرهنگی این شهرستان هستند.

وی از وجود 255 شعبه اخذ رأی در شاهرود خبرداد و گفت: قشر معلمان با ظرفیت‌های مطلوبی که برای نفوذ در فرهنگ و تعلیم و تربیت فرزندان دارند می‌توانند برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش بسزایی را ایفا کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در شهرستان شاهرود 22 شهید فرهنگی وجود دارد که بازدید از خانواده این شهدا در ایام هفته گرامیداشت معلم در دستور کار تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.بازدید از معلمان سالخورده و بازنشسته نیز در اولویت برنامه‌های هفته معلم قرار دارد.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی معاون وزیر آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از معلمان نمونه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز و به ویژه شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری شهید مبارزه با جهل بود و کار معلمی نیز همین است بزرگی اندیشه و عظمت فکری این استاد باعث شده تا سالروز شهادتش به نام روز معلم نامگذاری شود.

محمودزاده افزود: رمز ماندگاری معلمان بزرگ خلوص آنها بود معلمانی که یاد و خاطرشان ماندگار شده است برای رضای خداوند و برای مردم کار می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه رفتار یک معلم می‌تواند مسیر زندگی یک دانش آموز را تغییر دهد ادامه داد: صلاحیت و مرجعیت علمی باعث می‌شود تا نفوذ کلام اتفاق بیافتد لذا توانمندسازی معلمان و دانش نظری، تخصصی و تربیتی آنان اهمیت زیادی دارد.

محمودزاده خودسازی در محضر استادان، تواضع، سخاوت و گشاده دستی در تعلیم دانش را از شاخص‌هایی عنوان کرد که باعث ماندگاری نام معلمان می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی افزود: نقش پرورشی، تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش باید پررنگ‌تر باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با تبریک روز معلم گفت: وظیفه اصلی معلمان تربیت است. معلم مسئول تربیت نسل آینده است که باید برای این منظور به نحو شایسته قدم برداریم.

سعادتی افزود: سال ۱۴۰۳ سال اجرایی شدن سند تحول است و باید استان ما در این زمینه پیشقدم باشد.

دیگر خبرها

  • جذب ۳۰ هزار دانشجو‌معلم در سال ۱۴۰۳
  • شناسایی بیش از ۱۵۰۰ معلم ایثارگر در اصفهان
  • دولت سیزدهم همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده است
  • تکریم معلم در همه طول سال انجام شود
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است