Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل - مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از سرمایه گذاری و اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۵۷ میلیارد تومان برای طرح‌های مهار آب‌های مرزی این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر سلیمانزاده بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران و نمایندگان رسانه های گروهی استان افزود: سال گذشته مجموع اعتبارات تخصیص یافته و سرمایه گذاری شده در این حوزه ۷۵۰ میلیارد تومان بود که امسال بیش از این رقم اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احتمال افزایش اعتبارات پیش بینی شده وجود دارد، ادامه داد: در صورت سرعت اجرای طرح های مصوب و نیز جذب سریع اعتبارات می توان رقم پیش بینی شده را تا پایان سال افزایش داد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بحث اشتغالزایی در اجرای طرح های مهار آّب های مرزی و سرمایه گذاری در آن را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: برای سه هزار و ۵۰۰ نفر در حین اجرای طرح های مهار آب های مرزی اشتغالزایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از طرح های اجرایی در قالب مهار آب های مرزی و غیرمرزی نیز پیش بینی می کنیم بالغ بر ۴۱ هزار نفر فرصت اشتغال داشته باشند.

سلیمانزاده این بحث را در خصوص سدخداآفرین به عنوان بزرگترین طرح آبی شمالغرب کشور و این استان مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: با بهره برداری از شبکه سد خداآفرین نیز ۲۶ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم وارد کار خواهند شد.

وی تحقق این مهم را برابر با ریشه کنی بیکاری در شمال استان اردبیل دانست و افزود: در حال حاضر ۱۸ هزار و ۵۰۰ هکتار از شبکه سد خداآفرین کاملا آماده بهره برداری است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه ۶۲ هزار هکتار از شبکه سد خداآفرین در محدوده استان اردبیل قرار دارد، بیان داشت: تنها ۱۲ هزار هکتار این طرح در استان آذربایجان ششرقی قرار داشته که به سرعت در حال اجرا و تکمیل است.

وی با اشاره به سایر طرح های مهار آب های مرزی در استان متذکر شد: بخش عنبران شهرستان نمین نیز ردیف بودجه در بحث طرح های مهار آب های مرزی دارد که امسال تلاش می شود جذب و طرح های مصوب اجرا شود.

سلیمانزاده همچنین از حل مشکل سد عنبران در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: با تصویب طرح اولیه عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک اجرا خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از ظهر امروز یکشنبه ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه در یکی از مبدل‌های همجوار کوره در مجتمع پتروشیمی آبادان از محل جدا و باعث انتشار حجم زیادی گاز به سمت کوره و آتش سوزی شد.

پس از ۱۵ دقیقه با تلاش آتش نشانان پالایشگاه خاموش شد و به کسی آسیبی نرسید.

همچنین در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و تلاش برای راه اندازی دوباره این واحد در حال انجام است.

کد خبر 6091487

دیگر خبرها

  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • سرمایه‌گذاری در بنای تاریخی خانه آصف اردبیل به مزایده گذاشته شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران