Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون گلف معتقد است میزبانی و برگزاری رقابت های بین المللی بهره مندی از تجارب سایر کشورها را به همراه دارد. کیکاووس سعیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: اولین دوره مسابقات بین المللی گلف جام همبستگی گرامیداشت پیشکسوت گلف مرحوم شهبازپور 15 تا 20 اردیبهشت با حضور 5 کشور و 8 تیم در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطمئنا این رقابت ها از سطح بسیار خوبی برخوردار خواهد بود چرا که ورزشکاران کشورهای شرکت کننده از سطح بسیار بالایی برخوردارند و از ورزشکاران قابل قبول دنیا در رشته گلف محسوب می شوند.سعیدی گفت: امیدواریم که برگزاری این مسابقات بحث ارتباطات بین المللی گلف را تقویت کند و بتوانیم از تجارب فنی سایر کشورها بهره مند شویم و همچنین توانمندی و سطح گلف ما به سایر کشورها شناسانده شود.سعیدی درباره برگزاری کارگاه های آموزشی و حضور مربی استرالیایی در ایران گفت: با موافقت کنفدراسیون گلف آسیا و حمایت وزارت ورزش و جوانان دوره کارگاه بین المللی گلف در ایران آغاز شده و ما برگزاری 4 کارگاه آموزشی را پیش بینی کرده ایم که کارگاه اول ویژه بانوان ملی پوشان است و به مدت سه روز پیرامون آموزش های تکنیکی، اصلاح مهارتی و فنی خواهد بود.وی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی بانوان هفته آینده عازم مسابقات جهانی بین دانشگاهی می شوند ، فرصت بسیار خوبی ست تا سطح مهارتی این بازیکنان را با حضور مربی استرالیایی افزایش دهیم و آنها با آخرین قوانین و دستاوردهای گلف آشنا شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، به همت بسیج دانشجویی بعد از ظهر یکشنبه تجمع دانشجویی تا مسجدالاقصی با حضور دانشجویان قزوینی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این تجمع که جمعی از دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مسؤولان این دانشگاه حضور داشتند از خیزش دانشجویان ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا حمایت شد.

در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیر سر آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

گفتنی است روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قزوین تجمع اعتراضی را در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار کرده بودند.

کد خبر 6091175

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است