Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در نشست دو جانبه با مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: با توجه به اینکه سالانه حدود چند میلیون ایرانی به عراق و عربستان سفرمی کنند استفاده از زائرکارت موجب ارتقاء امنیت مالی در اینگونه سفرها خواهد شد.

وی با مهم خواندن توسعه همکاری با شبکه بانکی کشورهای هدف حوزه حج و زیارت است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به زائران اولویت ما است و سیستم بانکی می تواند با برقراری این ارتباط و استفاده از تکنولوژی های روز راهکار مناسب را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی عسکرهمچنین پیشنهاد کرد کارگروهی متشکل از کارشناسان بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و بانک ملی ایران راهکارهای تعامل و همکاری هرچه بیشتر در این حوزه را بررسی و برای تصمیم گیری به نشست مشترک مسئولان ذی ربط منعکس کنند.

وی افزود: درسالهای گذشته شاهد تعامل خوب و مثبت بانک ملی ایران درحوزه حج و زیارت بوده ایم و این بانک در اجرای چند طرح با هدف خدمات رسانی به زائران عتبات مشارکت و سرمایه گذاری کرده است.

سیدعلی قاضی عسگر امروز درادامه دیدارهای خود با مدیرعامل بانک ملت تعامل بین این بانک و حوزه حج و یارت را مثبت و خوب ارزیابی کرد و خواستار تشکیل کمیته ای ازکارشناسان بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان حج و زیارت و بانک ملت با هدف ارائه راهکارهای نو برای همکاری در حوزه های مختلف شد.

وی لزوم استفاده ازظرفیت های جدید برای خدمات رسانی بهتر به زائران ایرانی عتبات عالیات و زائران عراقی را که به ایران سفر می کنند، یادآورشد: با توسعه همکاری شبکه های بانکی دو کشور می توان زمینه استفاده از کارت بانک را برای زائران ایرانی و عراقی فراهم کرد و با کاهش نقل و انتقال پول نقد ، امنیت پولی زائران را افزایش داد.

نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت با تاکید براینکه هدف ما ارائه خدمات بهتر با هزینه کمتر به زائراست، گفت: سود حاصله از سپرده گذاری زائر باید با حفظ حداکثری حقوق زائر انجام گردد.

قاضی عسگر عنوان کرد: ارائه شیوه های جدید برای کاهش مراجعه حضوری زائر به بانک ازجمله درثبت نام ، موجب صرفه جویی اقتصادی و راحتی بیشتر زائرنیز خواهد شد.

در ادامه این نشست هادی اخلاقی مدیرعامل بانک ملت نیز از فعالیت های این بانک در حوزه خدمات رسانی به زائران عتبات در داخل ایران و عراق گزارشی ارائه کرد و گفت: این بانک آمادگی دارد در تعامل مثبت و سازنده با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت در راستای ارائه تسهیلات بیشتر به زائران گام بردارد.

بزودی شبعه بانک ملی در نجف و کربلا راه اندازی می شود

در ادامه این نشست مدیرعامل بانک ملی ایران توافق صورت گرفته برای حج امسال را در راستای حفظ شئون زائر ایرانی و عزتمند توصیف کرد و گفت: این بانک آمادگی دارد با بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای حفظ حقوق زائران همکاری کند.

محمدرضا حسین زاده از فعالیت های این بانک دربخش های مختلف بویژه اقدامات صورت گرفته درعراق گزارشی ارائه و اعلام کرد: بزودی شعبه بانک ملی ایران در نجف راه اندازی خواهد شد و این بانک راه اندازی شعبه کربلا را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
حسین زاده با اشاره به اینکه مذاکره با بانک مرکزی عراق برای ارائه خدمات به زائران عتبات ادامه دارد، گفت: امیدواریم با توسعه زیرساخت های بانکی درآن کشور خدمات بیشتری به زائران عتبات ارائه دهیم.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2816697813966047741 برچسب‌ها : حج تمتع زائر کارت قاضی عسگر جام جم آنلاین طراحی و صدور زائر کارت به زائران ایرانی عتبات عالیات لینک کوتاه : اخبار مرتبط اولویت های جدید حج تمتع 96 اعلام شد شنبه 2 اردیبهشت 1396 19:00 افزایش 35 درصدی سهمیه حج تمتع / آغاز اعزام حاجیان ایرانی از مرداد ماه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 12:12

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها مرد شیاد را شناسایی کنید ؟+عکس جوان شرور، المیرا را ربود+عکس دختر قاتل: می خواست به من تجاوز کند، او را کشتم اعترافات تلخ همسر قاتل 7 زن اولین موضع گیری علنی احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت+عکس چگونه از مجرد بودن خواستگارمان مطمئن شویم؟ خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس لکسوس مخملی در ایران! +عکس علی پروین در جوانی چه خودرویی سوار می‌شد؟ +عکس روایت کوتاه از تولد مردی که دنیا را به آتش و خون کشید + عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها ردیابی چمدان در تمام مراحل سفر هوایی دلتنگی گرگها برای زنی که آنها رانجات داده بود! جزیره خوردنی ایران! + عکس آموزش و پرورش به روش ژاپنی پشت پرده قیمت ارزان برخی پیتزاها چیست؟ آمبولانس ضد ضربه بهترین اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات+ عکس روزنامه‌هایی که به اژدها تبدیل می‌شوند!+فیلم خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس احداث کارخانه بستنی در اندیمشک آخرین مطالب همه سایت 19:31 طراحی و صدور زائر کارت به زائران ایرانی عتبات عالیات 19:24 کرزی: دیگر طالبان را برادر خطاب نمی کنم 19:20 بازی رئال مادرید و منچستر یونایتد در 14سال پیش 19:14 انتقاد گورباچف از حکومت‌داری پوتین 19:01 اردوغان تزار ترکیه شد 18:30 ردیابی چمدان در تمام مراحل سفر هوایی 18:10 سرنوشت پسر مسعود رجوی چه شد؟ 18:06 قالیباف از 4 تا ۲۷ اردیبهشت به مرخصی می‌رود 18:00 دلتنگی گرگها برای زنی که آنها رانجات داده بود! 17:53 تالار بورس تهران فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال

معاون خدمات شهری کربلا گفت: سال گذشته شاهد حضور ۲۲ میلیون زائر در عراق بودیم و طبق پیش‌بینی‌های ما در اربعین سال جاری حضور زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_در ستاد اربعین حسینی استان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عراق که در برابر داعش ایستادگی کردند بالأخص شهید ابومهدی المهندس، اظهار کرد: ستاد اربعین حسینی استان به‌صورت ماهانه با هدف ایجاد آمادگی در برگزاری شایسته اربعین حسینی برگزار می‌شود تا مقدمات این رویداد عظیم را به بهترین نحو فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم استان اصفهان در اربعین حسینی میهمانان برادران عراقی خود هستند، افزود: از مهمان‌نوازی بی‌نظیر مردم و دولت عراق در ایام اربعین حسینی قدردانی می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با بیان اینکه این مهمان‌نوازی الگوی شایسته‌ای برای همه دنیا است تا محبت و برادری را از مردم عراق یاد بگیرند، خاطرنشان کرد: آنان هر چه دارند برای خدمت به زائران در طبق اخلاص می‌گذارند ما نیز از این بابت صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

جان‌نثاری یادآور شد: بیش از ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برپا می‌شود و خوشحال هستیم که می‌توانیم خادم زائران اربعین حسینی باشیم و در این راستا آمادگی داریم هر کمکی که مسئولان عراقی تشخیص می‌دهند را جهت برگزاری اربعین حسینی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه خود را ملزم می‌دانیم که همه اقداماتی که انجام می‌دهیم تحت نظر دولت عراق باشد، بیان کرد: برنامه‌ریزی شود تا تمامی شهرداران استان با محوریت شهرداری اصفهان در ایام اربعین همکاری لازم را با خدمات شهری کربلا داشته باشند.

رویکرد و منش مردم و مواکب استان اصفهان در ایام اربعین

علی یحیی عبد، معاون خدمات شهری کربلا نیز در این نشست سخنان خود را با گرامیداشت یاد شهیدان ایران اسلامی بالأخص شهید والامقام سردار سلیمانی آغاز و اظهار کرد: ما و برادران ایرانی مان یک گروه مشترک با هدف خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) هستیم و هیچگونه جدایی بین ما نیست.

وی با تأکید بر اینکه در ایام اربعین حسینی منش و رویکرد شیعه حضرت امیرالمومنین (ع) را به جهانیان نشان می‌دهیم، افزود: اربعین یک رویداد جهانی و برگزاری شایسته آن موفقیتی برای جهان اسلام است.

معاون خدمات شهری کربلا بیان کرد: برای ما باعث افتخار است که خادم امام حسین (ع) هستیم و می‌دانیم که برای شما نیز خدمت به زائران سیدالشهداء (ع) افتخار است زیرا همه ما هر چه که داریم از لطف و مهربانی امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) است.

وی گفت: سال گذشته شاهد حضور ۲۲ میلیون زائر در عراق بودیم و طبق پیش‌بینی‌های ما در اربعین سال جاری حضور زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین به ۳۰ میلیون نفر خواهد رسید.

معاون خدمات شهری کربلا با اشاره به اینکه سالانه ۵ میلیون نفر به زائران اربعین حسینی اضافه می‌شود، عنوان کرد: مواکب اصفهانی در کربلا به خاطر حضور پرشور و خلاقیت‌هایی که در خدمت‌رسانی به زائران دارند زبانزد هستند.

وی با بیان اینکه از خدماتی که شهرداری اصفهان در شهر کربلا انجام می‌دهد قدردانی می‌کنیم، گفت: اصفهانی‌ها در ایام اربعین بسیار متفاوت‌تر از سایر شهرها عمل می‌کنند، آن‌ها معتقدند بر خاکی که خون سیدالشهداء (ع) ریخته شده است حرمت دارد و نباید زباله‌ای بر زمین ریخته شود.

معاون خدمات شهری کربلا خاطرنشان کرد: کربلا هم مانند اصفهان شهر شما است و با شما همکاری خواهیم داشت زیرا معتقد هستیم بین ایران و عراق هیچ فراقی نیست.

به گزارش ایمنا، در این نشست اعضاء ستاد اربعین حسینی استان، مدیر مطالعات و پژوهش‌های کربلا، مدیر پارک‌ها و فضای سبز کربلا و مدیر منطقه پنج کربلا نیز حضور داشتند.

کد خبر 749330

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • سهم سوغات، ۲۵درصد هزینه‌های زائران
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال