Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری،محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران در مسجد جامع ساری با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: این توفیق نصیب من شد که با یاد شهدای مدافع حرم و در چنین روزی در کنار شما مردم شریف استان و همرزمان خودم باشم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مراسم از شهدای مظلوم مدافع حرم به خصوص خان طومان که با مظلومیت جنگیدند و هنوز پیکرهای مطهر آنها به وطن عزیز و خانواده هایشان بازنگشتیاد کرد و نامشان را گرامی داشت .

آقای قالیباف افزود: به برکت خون شهدای مظلوم و غریب و به برکت خون شهدای عزیز و بسیجیان گمنام مازندران ، امروز کشور در این منطقه ناامن در امنیت ، آرامش و ثبات است و این را مدیون شهدای مدافع حرم و خانواده های انها هستیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : فرزند بلباسی بعد از شهادتش به دنیا آمده و در یتیمی و مظلومیت باید زندگی کند و ما در آرامش هستیم.

وی با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران را جانبازان به کشور دادند.افزود : همه ما مدیون شهدا و جانبازان و مشکلات آنها هستیم ، جانبازانی که شاید خواب درستی نداشته باشند.

آقای قالیباف گفت: هر چیزی که استعمارگران ، آمریکای جهانخوار ورژیم صهیونیستی می خواهند نمی توانند در ایران پیاده کنند تا بوده این کشور این گونه بوده است.

وی با بیان اینکه کشور از گذشته تا امروز افتخار آفرینی داشت و جزیره باثباتی در سایه اسلام و مردم با وفا است افزود : چرا بحران اقتصادی داریم و این بحران همه مردم ما را ناراحت و سرخورده کرده است .

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردان مردی که در مقابل تجاوز دشمن ایستادند و هرگز نشکستند اما آن مردان مرد امروز در مقابل خانواده خود سرشان پایین است و این سزاوار مردم نیست، ما کشور فقیری نیستیم ، کشوری هستیم که مجموعه نفت و گاز ما با هم اولین کشور دنیاست .

وی تاکید کرد ، ایران سرزمین ثروتمند و با مردم فقیر از لحاظ اقتصادی است ، در دوران دفاع مقدس همین ضعف را داشتیم دوستان ان دوران یادشان هست نه می توانستیم سلاح تولید کنیم و نه می توانستیم بخریم از عراقی ها می گرفتیم و استفاده می کردیم .

آقای قالیباف گفت : وقتی هنوز جنگ به پایان نرسیده بود همه اداوات جنگی را تولید کردیم در آن دوران همه تراشکاریهایی که رینگ ماشین تولید می کردند شروع به ساخت سلاح کردند و چند سال بعد به دستاوردهای خوبی دست یافتیم ؛ قدرت پرتاب موشک پیدا کردیم ؛ قدرت پرتاب ماهواره و قرار دادن ماهواره در مدار دست پیدا کردیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز همه دنیا می دانند که ایران یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه داشتن ادوات مختلف جنگی مثل هواپیماهای پیشرفته است و در پیشرفت علم یکی از پنج قدرت برتر جهان هستیم.

وی گفت : چرا باید در حوزه اقتصادی پسرفت داشته باشیم و در میان 140 تا 150 کشور دنیا جزو اخرین رده ها باشیم ، نیروهای جوان ، رشد علمی و 15 برابر سایر کشورها پیشرفت علمی هم داریم اما ماشینی تولید می کنیم که به ارابه مرگ معروف می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضایی فر در نشست هماهنگی عملیاتی کردن پذیرش اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین گفت: سازمان امور دانشجویان طبق روال گذشته این دانشجویان را که متقاضی تحصیل در ایران هستند می‌تواند بورسیه کند و پشتیبانی‌های لازم مانند امور کنسولی و رفاهی از آنان مانند سایر دانشجویان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدام وزارت علوم در راستای حمایت از آزادی و صلح در مقابله با ظلم و ستم بوده و یک اقدام در پشتیبانی از آزادی‌های مرسوم دانشگاهی است.

رضایی‌فر افزود: این پیشنهاد ایران مبتنی بر تجربه موجود در ایران در پذیرش و تحصیل دانشجویان بین المللی از ۹۴ کشور جهان صورت گرفته است و دانشگاه‌های ما در کیفیت بالایی از علم و فناوری بر اساس شاخص‌های رتبه بندی جهانی هستند.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: این شکل از مقابله با دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای اولین بار در تاریخ این کشور‌های مدعی آزادی بیان صورت می‌گیرد.

رضایی فر گفت: اگر چه دولت‌های غربی و امریکا می‌کوشند با تاکید بر فرا روایت‌های جعلی تاریخی و ضد یهودی خواندن تظاهرات دانشجویی از اعتبار آن بکاهند و افکار عمومی را منحرف کنند، ولی تاریخ نشان داده است اینگونه برچسب زدن‌ها خیلی زود رنگ می‌بازد و اصالت و حقیقت راه خود را به نیکی طی خواهد کرد.

گفتتی است؛ در نشست هماهنگی حمایت از دانشجویان حامی مردم غزه، روسای دانشگاه‌های برتر کشور و مدیرکل دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خصوصا در فجایع غزه و نیز اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین محکومیت برخورد با اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاهی، و با حمایت از اقدامات مقابله جویانه و بازدارنده در برابر این رژیم کودک کش، تصمیماتی در نحوه پذیرش و همکاری با دانشجویان و اساتید آزادی خواه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است