Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،در این قرعه کشی جدول ضبط و پخش برنامه های انتخاباتی هریک از نامزدها از شبکه های مختلف سیما و رادیو در ایام تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص می شود .

طبق برنامه ریزی انجام شده به هریک ازنامزدهای انتخاباتی یک هزار دقیقه فرصت داده می شود تا در قالب برنامه های گفتگومحور زنده و تولیدی تلویزیونی ، رادیویی و همچنین فیلم های تبلیغاتی به بیان دیدگاه های خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه ریزی انجام شده نخستین مناظره زنده تلویزیونی 6 نامزد ریاست جمهوری روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد .

به اشتراک گذاری کد خبر : 2816869174092336217 برچسب‌ها : انتخابات قرعه کشی ریاست جمهوری مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغی انتخابات ریاست جمهوری لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها مرد شیاد را شناسایی کنید ؟+عکس جوان شرور، المیرا را ربود+عکس اولین موضع گیری علنی احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت+عکس دختر قاتل: می خواست به من تجاوز کند، او را کشتم اعترافات تلخ همسر قاتل 7 زن خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس چگونه از مجرد بودن خواستگارمان مطمئن شویم؟ لکسوس مخملی در ایران! +عکس علی پروین در جوانی چه خودرویی سوار می‌شد؟ +عکس خودرویی که گارانتی مادام العمر و اینترنت نامحدود دارد! +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها لمس آرامش ردیابی چمدان در تمام مراحل سفر هوایی دلتنگی گرگها برای زنی که آنها رانجات داده بود! جزیره خوردنی ایران! + عکس آموزش و پرورش به روش ژاپنی پشت پرده قیمت ارزان برخی پیتزاها چیست؟ آمبولانس ضد ضربه بهترین اقامتگاه تفریحی جهان برای تعطیلات+ عکس روزنامه‌هایی که به اژدها تبدیل می‌شوند!+فیلم خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس آخرین مطالب همه سایت 22:48 مراسم قرعه کشی پخش برنامه های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما 22:40 مهاجم 420 میلیارد تومانی در تیم سرخپوشان 22:24 جایزه جشنواره پکن برای گلاب آدینه 22:11 لیورپول پیروزی را با شکست عوض کرد 22:03 نتایج نهایی تأیید صلاحیت‌ها مورد قبول اعضای شورای نگهبان بوده است 22:00 ظریف با وزیر امور خارجه چین دیدار کرد 21:59 در پرتو امنیت، پیشرفت و در سایه پیشرفت، امنیت حاصل می‌شود 21:43 اعلام جزئیات ماه عسل ۹۶ 21:34 اخلاق مداری در رقابت‌ها از نگاه نمایندگان نامزد‌ها 21:19 توپچی ها حریف چلسی در فینال شدند فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!

به گزارش صدای ایران از اعتماد، در بخش‌هایی از این گزارش بودجه نهاد‌های زیر نظر ریاست‌جمهوری مورد واکاوی قرار گرفته است که در ادامه می‌خوانید.

در بخش هزینه‌ها، طبق سنت، نخستین ردیف بودجه مربوط است به نهاد ریاست‌جمهوری؛ مجموعه‌ای که از دفتر رییس‌جمهوری گرفته تا معاونت‌ها ذیل نهاد ریاست‌جمهوری هستند. بودجه نهاد ریاست‌جمهوری طبق جدول شماره ۷ که اعتبارات دستگاه‌ها، مصوب ۱۴۰۲ و پیشنهادی ۱۴۰۳ را قید کرده، برای امسال ۶ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است؛ در حالی که طبق همین جدول، سال گذشته ۳ هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان بودجه مصوب شده بود. به عبارت دیگر رقمی حدود ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان یعنی حدود ۸۶درصد به بودجه ریاست‌جمهوری افزوده شده است.

عمده این افزایش بودجه مربوط می‌شود به «معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری»؛ درحالی که طبق همین جدول ۷، این معاونت سال گذشته ذیل نهاد، بودجه‌ای نداشته است، امسال بودجه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. این افزایش هنگفت و چشم‌گیر زمانی قابل تامل می‌شود که سال ۱۴۰۳ منتهی می‌شود به بهار ۱۴۰۴ که انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم برگزار می‌شود.

«شورای اطلاع‌رسانی دولت» که قاعدتا ذیل ردیف نهاد ریاست‌جمهوری دخل و خرج خود را دریافت می‌کند، در جدول ۹ که مربوط به ردیف‌های متفرقه (دایمی یا موقت) می‌شوند نیز جای گرفته است؛ رقم پیشنهادی دولت برای بازوی اصلی رسانه‌ای خود، که در ردیف‌های «متفرقه» آمده، ۲۰۰ میلیارد تومان است؛ این درحالی است که شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری بودجه‌اش از محل بودجه ریاست‌جمهوری پرداخت می‌شود.


دیگر خبرها

  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات