Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج اولیه شمارش آرای فرانسه نشان می دهد که ماکرون 23.7 درصد و لوپن 21.7 درصد آرا را به خود اختصاص داده اند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز 7 ماه می (17 اردیبهشت) برگزار خواهد شد.

همچنین فیون جمهوری خواه توانسته 19.5 درصد آرا را بدست آورده و ملانشون چپ افراطی نیز همین میزان آرا را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمون سوسیالیست نیز تنها توانسته 6.5 درصد آرا را کسب کند.

این اولین بار در جمهوری پنجم فرانسه است که نامزد دو حزب اصلی یعنی جمهوریخواهان و سوسیالیست ها به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه پیدا نمی کنند. حالا مردم فرانسه باید یا نامزد طرفدار اتحادیه اروپا یا نامزد مخالف اتحادیه اروپا را انتخاب کنند.

بونوا آمون با پذیرش شکست در انتخابات ریاست جمهوری از مردم فرانسه درخواست کرده در دور دوم انتخابات به ماکرون رای دهند. وی شکست خود را شکست عاطفی برای احزاب چپ گرا توصیف کرده است.

سخنگوی فیون نیز اعلام کرد این نامزد جمهوری خواهان پس از مطلع شدن از نتایج انتخابات بسیار ناامید شده است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم

معاون استاندار تهران از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد و گفت: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، عباس جوهری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات اظهار داشت: در دور نخست انتخابات از 10 حوزه انتخابیه، 8 حوزه تعیین تکلیف شدند و در دور دوم انتخابات شاهد برگزاری انتخابات در تهران و ورامین خواهیم بود.

 

.

 

وی افزود: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس 32 نامزد انتخابات برای تصاحب 16 کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز 2 نامزد برای تصاحب یک کرسی رقابت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار تهران در ادامه گفت: بر اساس تقویم وزارت کشور برای انتخابات، کارها برای دور دوم انتخابات در استان تهران انجام می‌شود.

جوهری تصریح کرد: دور دوم انتخابات در مجلس شورای اسلامی، برای نخستین بار در تهران به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد لذا امیدواریم به بهترین نحو انجام شود تا سنگ بنای خوبی برای ادوار آینده باشد.

اختصاصی| لیست 16 نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان اینکه تمهیدات لازم در راستای آموزش کاربران اندیشیده شده خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه تهران به دلیل کثرت نامزدها شمارش آرا طولانی بود لذا امیدواریم در این انتخابات شمارش آرا در اولین فرصت انجام و به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا