Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه حوالی ساعت 18 امروز در تصادف زنجیره‌ای مسیر رزن به قروه درجزین یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند، افزود: در این تصادف یک دستگاه تاکسی درون شهری به سه دستگاه خودرو برخورد کرد و حادثه آفرید.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: در حادثه یک دستگاه تاکسی درون شهری یک خودرو پراید را واژگون کرد و به یک دستگاه پراید و یک دستگاه پیکان نیز آسیب وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس نظر کارشناسان دلیل این حادثه سرعت غیر مجاز راننده تاکسی برآورد شده که باید ایجاد خسارت جانی و جرحی شد.

عزیزی عنوان کرد: براساس اعلام پزشکی قانونی سال گذشته 509 نفر در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری استان همدان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 368 نفر مرد و 141 نفر نیز زن بوده‌اند.

وی از کاهش 1.5 درصدی شمار متوفیان سوانح رانندگی در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: 336 نفر در جاده‌های برون‌شهری، 82 نفر در درون‌شهری، 22 نفر در معابر خاکی و روستایی و 69 نفر در سایر محدوده‌ها جان باختند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به افزایش 2.5 درصدی شمار مجروحان سوانح رانندگی افزود: 7 هزار و 470 نفر در سوانح رانندگی همدان مجروح شدند که از نظر جنسیت 5 هزار و 240 نفر از آنها مرد و 2 هزار و 230 نفر زن هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح