Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام‌جم آنلاین، احسان عبدی پور پس از موفقیت چشمگیر این فیلم به سراغ فیلم سینمایی «پاپ» رفت و البته پاپ به دلایلی مانند فیلم قبلی اش دیده نشد، اما انرژی عبدی پور تمام نشدنی بود و این بار کارگردان جنوبی و بوشهری سینمای ایران سراغ لشکری از ستاره‌های شناخته شده سینمای ایران در عرصه‌های مختلف رفت تا اینبار فیلمی متفاوت را بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تیک آف» آخرین ساخته عبدی پور با سرمایه‌گذاری مهتاب کرامتی و پخش کنندگی منیژه حکمت قرار است از روز چهارشنبه این هفته در سینماهای کشور اکران شو جام‌جم آنلاین با دو پرسش از عبدی پور به استقبال تیک آف رفته است.

آقای عبدی پور شما بعد از دو تجربه «تنهای تنهای تنها» و «پاپ» که کاملا تیم بومی داشتید و اغلب غیرحرفه‌ای هم بودند، این بار در «تیک آف» مجموعه‌ای از عوامل تمام حرفه‌ای و اسم و رسم دار در کنارتان قرار گرفته است، یادم است یک بار گفته بودید کار کردن با بازیگران غیرحرفه‌ای «زجر» دارد و کار کردن با بازیگران حرفه‌ای «ترس» دارد، در تیک آف چقدر ترسیدید و اصلا چطور این تیم در کنار شما قرار گرفت از خانم مهتاب کرامتی به عنوان سرمایه‌گذار تا منیژه حکمت به عنوان پخش کننده و بازیگران سوپراستاری از جمله پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، رضا یزدانی و ...

خیلی ترسیدم. همه چیز با یک ترس تمام عیار شروع شد. من اصلا قبل‌ترش، با هیچ عنوان و سمتی جزو یک گروه حرفه‌ای به معنایی که اینجا مدنظر هست کار نکرده بودم و اصلا جهان اینها را نمی‌فهمیدم. قبلتر فقط قدیم‌ها با خانم صدرعرفایی کار کرده بودم و او یک آدم به معنی کلمه درجه یک بود و خب همیشه به خودم می‌گفتم او یک واحد آماری ست و برای نتیجه گرفتن کافی نیست.

با ترس شروع شد و یکهو زندگی شیرین شد. دیدم سه چهارتا آدم حرفه ای، خودشان را داده اند دستم و پای هیچ منیتی وسط نیست. مهم فیلم است و فیلم و فیلم.

توی همه چیز فکر مشترک بود، نظر بود، پیشنهاد بود تغییر بود، منتهی کسی توی هیچ چیز پوش نمی‌کرد من رو. این‌که کَست(cast) چهره باشد، نظر تیم تهیه و سرمایه‌گذار بود. من سَبُک سنگین کردم، حرف‌ و دلیلشان را پذیرفتم و بعد همه چیز با فرمت جدیدش دنبال شد.

«من اگر هگل هم بخوانم با لهجه بوشهری آن را می‌خوانم...» این عبارت شماست، دو فیلم قبلی تان هم این را ثابت کرده است و همین تیک آف هم باز تایید کننده همین رویکرد است، می‌خواهم بدانم این تعصب، جهان شاعرانه و البته بشدت اجتماعی و جنوبی که قلب تپنده سینمای احسان عبدی پور محسوب می‌شود تا چه زمانی این گونه و با این ریتم می‌تپد و آیا ممکن است در آینده‌ای قلب سینمایتان را آنژیو کنید یا باتری بگذارید و سراغ فضای تازه‌ای بروید؟

مثل قلب فیزیکی ام که نمی‌دانم تا کی خواهد تپید، اون قلب را هم واقعا نمی‌دانم. پیش بینی نشده‌های زندگی در ایران، یل‌هایی رو زمین زده که من مقابل آنها هیچی نیستم. ولی من به طرز احمقانه و بی دلیلی امیدوارم و جز دویدن کار دیگری نمی‌کنم.

من متوجه فضا نیستم. من متوجه آدمم. متوجه انسان. به خودم می‌گویم ما پرت شده ایم در یک سیاره رازناک و مبهم. اطلاعات هستی و خالق و مقصد و راه و ... از ما دریغ شده. ببین تو چه میتونی بفهمی از آدمیزاد، چه خبری میتونی بیاری از لای دود و مه و تاریکیِ وجود، آنها رو بیار و بنویس و فیلم کن و منتشر کن و کمک کن به دیگران و طبعا دیگران به تو، که سختی و لنگیِ زندگی توی این خاک و جهان سهلتر بشه... صراطش صاف تر بشه.... اینها که گفتم کجاش بوشهر، یا تهران یا لهجه یا سیاست یا ایران یا چیز دیگری بود. من نگاهم به آدم است. ماجرام قصه ام مساله ام آدمیزاده... حالا این‌که متریالم از یک جای جغرافیا با منش و لهجه و روابط آنها می‌آید، عارض است بر قضیه. ذاتی اش نیست. بنابراین سوال شما برای من یک سوال فرعی است که جوابش جزو دغدغه هایم به حساب نمی‌آید. ما یا هر کس که دنبال کشف و شرح زندگی می‌گردد، مدل اغراق شده اش به این می‌ماند که پرومته طور دنبال آتشیم ... حالا در هر سایزش منتهی کنه و ریشه اش این ست که دنبال آتشیم. حالا چه اهمیتی دارد که آتش را سر پنبه بزنم یا کتان یا چوب ساج باشد با گردو یا درخت لیمو؟

به اشتراک گذاری کد خبر : 2816466470970646057 برچسب‌ها : تیک آف احسان عبدی پور اکران دوم نوروز مهتاب کرامتی پگاه آهنگرانی احمقانه و بی دلیل امیدوارم / یکهو زندگی شیرین می‌شود لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها دختر قاتل: می خواست به من تجاوز کند، او را کشتم اولین موضع گیری علنی احمدی نژاد بعد از رد صلاحیت+عکس خودروهایی که علی دایی سوار می‌شود+عکس اعترافات تلخ همسر قاتل 7 زن چگونه از مجرد بودن خواستگارمان مطمئن شویم؟ لکسوس مخملی در ایران! +عکس علی پروین در جوانی چه خودرویی سوار می‌شد؟ +عکس خودرویی که گارانتی مادام العمر و اینترنت نامحدود دارد! +عکس اجیر کردن آدمکش برای قتل شوهر سرنوشت پسر مسعود رجوی چه شد؟ لیست همه پربازدیدها برگزیده ها زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس مکرون و لوپن به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یافتند چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟ لمس آرامش ردیابی چمدان در تمام مراحل سفر هوایی دلتنگی گرگها برای زنی که آنها رانجات داده بود! جزیره خوردنی ایران! + عکس آموزش و پرورش به روش ژاپنی پشت پرده قیمت ارزان برخی پیتزاها چیست؟ آمبولانس ضد ضربه آخرین مطالب همه سایت 00:03 آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران +عکس 00:02 احمقانه و بی دلیل امیدوارم / یکهو زندگی شیرین می‌شود 00:02 قتل دوست در مراسم آشتی کنان + عکس بازسازی صحنه 00:01 زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس 00:01 8 بیماری‌ پنهان کار! 2/3 23:35 مکرون و لوپن به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه راه یافتند 2/3 23:00 چگونه ویزای سنگاپور بگیریم؟ 2/3 22:48 انتخابات جشنواره دموکراسی اسلامی و مردمسالاری دینی است 2/3 22:40 مهاجم 420 میلیارد تومانی در تیم سرخپوشان 2/3 22:24 جایزه جشنواره پکن برای گلاب آدینه فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۳۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خانه موسیقی، نصرالله شیرین‌آبادی نوارنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی از معدود موزیسین‌های نابینای کشورمان محسوب می‌شد و با استعداد فوق‌العاده‌ای که داشته چنان نبوغی از خود بروز داده بود که در ۱۷ سالگی حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را برای او انتخاب کرده بود.

مرحوم شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی، تدریس و اجرای موسیقی با بسیاری از هنرمندان نامدار موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده و جامعه موسیقی ایران تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری / براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان مقابل جنجال مهدی نصیری /براندازی قابل جمع با اصلاح‌طلبی نیست
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز