Web Analytics Made Easy - Statcounter

در لیگ‌های معتبر اروپایی، دیشب دیدارهایی در نقاط مختلف قاره سبز برگزار شد.

هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا از ساعت 17:30 با انجام پنج دیدار همزمان دنبال شد. در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال لاتزیو با نتیجه 6 بر 2 پالرمو را شکست داد. میلان در ورزشگاه سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک مغلوب امپولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
کیه‌وو ورونا با نتیجه 3 بر یک مقابل میهمانش، تورینو تن به شکست داد. کروتونه در خانه سامپدوریا به پیروزی 2 بر یک دست یافت و اودینزه با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود، کالیاری گذشت. در هفته سی‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه، تولوز پذیرای نیس بود که این بازی به تساوی یک بر یک انجامید. در ادامه این مسابقات ‌سن‌اتین نیز به تساوی یک بر یک مقابل رن رضایت داد.

در چارچوب هفته سی‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، عصر دیروز منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2 بر صفر بر برنلی غلبه کند. این مسابقات با شکست 2 بر یک لیورپول برابر کریستال‌پالاس پیگیری شد.

هفته سی‌ام لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا، با پیروزی 2 بر یک خانگی فرایبورگ مقابل بایرلورکوزن، دنبال شد. در آخرین بازی این هفته بوندس‌لیگا نیز شالکه مقابل راسنبال لایپزیگ به تساوی یک بریک بسنده کرد.

هفته سی ‌و‌سوم لیگ دسته اول اسپانیا موسوم به لالیگا با برتری یک بر صفر رئال بتیس در خانه‌ سلتاویگو پیگیری شد. در ادامه این مسابقات، لاس‌پالماس در خانه‌اش مقابل آلاوس به تساوی یک بریک دست یافت.

در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس، از ساعت 18:30 به وقت تهران، تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که پس از تساوی یک بر یک دو تیم در 90 دقیقه، این توپچی‌های لندن بودند که در پایان 120 دقیقه با گل‌ دقیقه 101 الکسیس سانچس با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شدند و حریف چلسی در فینال این رقابت‌ها شدند. تیم‌های سلتیک و رنجرز عصر دیروز در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسکاتلند به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر سلتیک در دربی گلاسکو به پایان رسید تا این تیم راهی فینال این رقابت‌ها شود. حساس‌ترین بازی هفته بیست‌و‌هشتم سوپرلیگ ترکیه هم با برتری یک بر صفر فنرباغچه در خانه گالاتاسرای به پایان رسید.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی

منچستریونایتد میزبان برنلی خواهد بود. 

طرفداری | لیگ برتر به ایستگاه سی و پنج رسیده است. 

منچستریونایتد و برنلی از ساعت 17:30 فردا در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده جان بروکس خواهد بود. شیاطین سرخ هفته گذشته مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافتند. تیم وینسنت کمپانی که در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته برای امیدواری به بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد. برنلی در روزهای گذشته با انتشار فایل صوتی ادبیات نامناسب کمپانی مقابل داوران دیدار چلسی درگیر حاشیه‌های بزرگی شده است. در اولدترافورد نیز اریک تن هاخ در واپسین هفته‌های فصل برای متقاعد کردن مدیران منچستریونایتد محکوم به ارائه عملکردی قابل قبول است. هواسکورد نتیجه این بازی را 4-2 به نفع شیاطین سرخ پیش‌بینی می‌کند. 

انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد بازی شوند:

منچستریونایتد: اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، فرناندز، گارناچو | هویلوند  برنلی: موریچ | آسینیون، اوشی، استِوِه، تیلور | ویتینیو، کالن، برگ، لارسن | اودوبرت، فاستر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور