Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@13:03:53 GMT

ووشو کاران دامغانی ۷ طلا از ارمنستان سوغات آوردند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۱۱۹۲

ووشو کاران دامغانی ۷ طلا از ارمنستان سوغات آوردند

سرویس ورزش پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


دامغان - مسئول گروه اعزامی تیم ووشوی شهرداری دامغان گفت: هفت طلا، شش نقره و دو برنز حاصل کار ووشو کاران دامغانی در بخش بزرگسالان و جوانان مسابقات قهرمانی ارمنستان است.

حسین روشنفکر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمنبیان اینکه تیم شهرداری دامغان به عنوان نماینده ایران در رقابت های ووشوی ارمنستان شرکت داشت، ابراز کرد: در بخش ساندا احمد واحدی و مرتضی اصغری در دیدار پایانی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا و امین حسن خانی و سجاد تقی پور به مدال نقره دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در بخش تالو و در رده سنی نوجوانان نیز یوسف عسگری در فرم های (نن دائو) به مدال طلا و (نن گوائن) و (نان چوان) به سه مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت، افزود: همچنین در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات نیز علیرضا الماسی در فرم (نن دائو) به مدال طلا و نان چوان به مدال نقره دست پیدا کرد.

مسئول گروه اعزامی تیم ووشویشهرداری دامغان گفت: در رده سنی بزرگسالان علی ولی نیاز در فرم (تای چی چوان) مدال نقره کسب کرد و محمد میرخانی در فرم های (نان چوان و نن دائو) به مدال طلا رسید از سوی دیگرحسین تقی پور در فرم (نن دائو) مدال طلا و در فرم های نان چوان و نن گوئن دو مدال برنز را از آن خود کرد.

روشنفکر گفت: تیم دامغان به مدت چهار روز و در دو رشته (ساندا و تالو) در شهر ایروان ارمنستان با دیگر ورزشکاران از کشورهای جهان به رقابت پرداختند.

تیم ووشوی شهرداری دامغان که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی جام پارس که هفته گذشته به میزبانی استان سمنان با شرکت ۱۲ کشور خارجی برگزار شده بود موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت های ارمنستان شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو