Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-07@16:18:31 GMT

استقلالی‌های تهران و خوزستان جواز صعود می‌گیرند؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۱۸۳۸

استقلالی‌های تهران و خوزستان جواز صعود می‌گیرند؟

گروه ورزشی: در ادامه بازی‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، دو نماینده کشورمان یعنی استقلال و استقلال خوزستان فردا (سه‌شنبه) بایدبه مصاف نمایندگان امارات و عربستان بروند.

استقلال - الاهلی امارات

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وضعیت‌ گروه استقلال شکل عجیبی پیدا کرده، چرا که تقریبا همه تیم‌ها حتی لوکوموتیو انتهای جدولی هم شانس صعود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تفاضل گل بهتری نسبت به الاهلی امارات دارد، اما به دلیل اینکه در بازی رفت مقابل این تیم شکست خورد، طبق قانون بازی رودررو، در رده دوم ایستاده است. اگر شاگردان علیرضا منصوریان در تهران الاهلی را شکست دهند، به دور بعد صعود خواهند کرد، در غیر این صورت کار برای این تیم به هفته آخر کشیده می‌شود.

فلاش‌بکی به عقب می‌زنیم، جایی که استقلال دوم اسفند ماه سال گذشته در اولین بازی این مسابقات، میهمان الاهلی امارات بود. شاگردان منصوریان که به دلیل پیروزهای‌ متوالی در لیگ برتر روی ابرها سیر می‌کردند، بازی را دقایق آخر به نماینده امارات واگذار کردند. پس از آن استقلال التعاون عربستان و لوکوموتیو را شکست داد و خودش را به صدر جدول رساند. تساوی در بازی برگشت مقابل نماینده ازبکستان باعث شد الاهلی به صدر جدول برود. استقلالی‌ها این شانس را دارند در حضور هواداران خود الاهلی را با اختلاف بیش از 2 گل شکست داده و به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد خود را معرفی کنند. تنها دو نکته باعث نگرانی منصوریان شده، نخست شکست برابر تراکتورسازی و پایین آمدن روحیه بازیکنان و دیگری خستگی و فشردگی مسابقات. سرمربی استقلال از فشردگی مسابقات ابراز نگرانی کرده و اینکه بازیکنانش را باید با ریکاوری مناسب راهی بازی با الاهلی امارات کند. منصوریان باید بداند که سومی در لیگ نمی‌تواند خیلی هواداران را راضی نگه دارد.

جدول گروه A

ردیفتیم‌هابازی‌هابردمساویباختگل‌زدهگل‌خوردهتفاضل‌گلامتیاز1الاهلی امارات4211532+72استقلال4211734+73التعاون عربستان4112264-44لوکوموتیو ازبکستان4112341-4

الفتح عربستان - استقلال خوزستان

وضعیت شاگردان اکبر پورموسوی در جدول گروه B خوب است. استقلال خوزستان با 7 امتیاز پس از لخویای 8 امتیازی در جایگاه دوم ایستاده و اگر بتواند الفتح را شکست دهد، راهی مرحله بعد خواهد شد. شاگردان پورموسوی که به لحاظ وضعیت مالی فصل سختی را سپری کرده‌اند، تنها یک هدف دارند، آن هم صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقی که می‌تواند برای فوتبال خوزستان خبر خوشحال‌ کننده‌ای باشد آن هم با شرایط مالی بد این تیم.

استقلال خوزستان پیش از سفر به عمان، فولاد را در دربی خوزستان شکست داد تا روحیه مضاعف بگیرد. شاگردان پورموسوی باید یک نکته را فراموش نکنند، شکست برابر الفتح می‌تواند به قیمت از دست دادن جایگاه آنها و عدم صعود به مرحله بعد باشد. شاید تصور اینکه مانند بازی رفت، الفتح شکست بخورد، گول زننده باشد. بنابراین بازیکنان استقلال خوب می‌دانند که راه خوشبختی آنها در این دیدار دیده می‌شود، جایی که اگر الفتح را شکست دهند، یک هفته زودتر راهی مرحله بعد خواهند شد. بازی برگشت این دو تیم باز هم در مسقط عمان و ورزشگاه سلطان قابوس برگزار خواهد شد.

جدول گروه B

ردیفتیم‌هابازی‌هابردمساویباختگل‌زدهگل‌خوردهتفاضل گلامتیاز1لخویا4220844+82استقلال خوزستان4211431+73الفتح عربستان4121761+54الجزیره امارات4013176-1

به گزارش تسنیم برنامه بازی‌های هفته پتجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه 4 اردیبهشت

گروه C

بنیادکار - الاهلی عربستان، ساعت 18:30

ذوب‌آهن - العین امارات، ساعت 20:30

گروه D

الهلال عربستان - پرسپولیس، ساعت 19:30

الوحده امارات - الریان قطر، ساعت 20:05

ﺳﻪشنبه 5 اردیبهشت

گروه A

لوکوموتیو تاشکند - التعاون عربستان، ساعت 16:30

استقلال - الاهلی امارات، ساعت 20:15

گروه B

الفتح عربستان - استقلال خوزستان، ساعت 20

الجزیره امارات - لخویا قطر، ساعت 20:30

گروه G

سوون سامسونگ - کاوازاکی، ساعت 14:30

ایسترن هنگ کنگ - گوانگژو چین، ساعت 16:30

گروه H

گامبا اوزاکا - آدلاید یونایتد، ساعت 14:30

جیانگسو - ججو یونایتد کره جنوبی، ساعت 16:05

چهارشنبه 6 اردیبهشت

گروه E

اولسان هیوندای - کاشیما آنتلرز، ساعت 14:30

میوآنگتونگ یونایتد - بریزبن رور، ساعت 17

گروه F

اوراوارد - وسترن سیدنی، ساعت 15

شانگهای SIPG - اف سی سئول، ساعت 16

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن سخت‌تر از چیزی که تصور می‌شد، به دست آمد. تیم اصفهانی با گل زود هنگام مجید علیاری توانست از حریف پیش بیفتد و آبی‌ها تا لحظات پایانی بازی در انتظار به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش خود، متحمل سختی شدند.

استقلال که در دقیقه ششم بازی و روی یک غفلت و ناهماهنگی میان چشمی و مرادمند دروازه‌اش را بازشده دید، در شرایطی به بازی برگشت که نکونام به دلیل آسیب دیدگی ایمان سلیمی مجبور شد تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و آن، حضور صالح حردانی کوتاه قامت در پست فول بک یا مدافع سوم بود.

ویدئو: 332129

سلیمی که تابستان گذشته به استقلال پیوست، توانست در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در دیدار مقابل تراکتور نیز یک گل مهم را برای تیمش به ثمر رساند. مدافعی که در هفته‌های اخیر جای خالی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را به خوبی پر کرده بود اما در اواخر نیمه نخست و پس از برخورد صورت به صورت با محمد قریشی، دچار آسیب دیدگی سختی دید.

این مدافع که در این فصل همواره عصای دست نکونام بوده است، پیش از این نیز سابقه یک مصدومیت بد و دلخراش را دارد. او در دیدار رفت مقابل فولاد و در ورزشگاه فولاد آرنا با بازیکن میزبان سر به سر شد و به دلیل کبودی شدید زیر چشمش، نتوانست بازی را ادامه دهد و در آن مسابقه نیز این صالح حردانی بود که جای خالی هم‌تیمی‌اش را در پست مدافع فول بک راست پر کرد.

تصویر سمت چپ، از ورم چشم ایمان سلیمی در بازی برابر فولاد است که این بازیکن به دلیل مشکل در دید، نتوانست بازی را ادامه دهد.
و تصویر سمت راست نیز، سلیمی پس از برخورد شب گذشته با محمد قریشی است که منجر به شکستگی دماغ مدافع استقلال شده است.

سلیمی روز گذشته باز هم دچار یک مصدومیت بد و دلخراش شد، جایی که پس از برخورد صورتش با پشت سر محمد قریشی، از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این بازیکن که با ورم شدید دماغش روبرو شده بود، با تشخیص نکونام تعویض شد و جایش را به میلاد فخرالدینی داد. حالا باید دید آیا سلیمی می‌تواند در دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد به میدان برود یا خیر. آن هم در روزی که روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

دیگر خبرها

  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده + پخش آنلاین
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان