Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>اردبیل - تسنیم نوشت: 115 میلیارد تومان تسهیلات طی سه سال گذشته برای نوسازی ناوگان کشاورزی در استان اردبیل پرداخت شده است.

عدیل سروی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اداره جهاد کشاورزی شهرستان نیر اظهار کرد: مهمترین اهدافی که ما در طول چندین سال گذشته به دنبال داشته‌ایم تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری بوده که در چندین سال گذشته در این زمینه اقدامات تاثیرگذار و مناسبی انجام داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طی سه سال گذشته 115 میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی ناوگان کشاورزی در استان اردبیل پرداخت شده است، افزود: بخش کشاورزی در استان اردبیل از اهمیت ویژه و قابل توجهی برخوردار است و بر همین اساس تسهیلات ویژه‌ای برای نوسازی ناوگان کشاورزی در طول چندین سال پرداخت شده که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته بخش کشاورزی استان را با تحول عظیمی روبرو کرده و موانع و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: از جمله برنامه‌های مهم بخش کشاورزی که نیازمند توجه ویژه‌ای است بخش آبیاری تحت فشار است که تا حد قابل توجهی از هدررفت آب جلوگیری خواهد کرد و به همین منظور سال گذشته نیز هزینه‌ای بالغ بر 29 میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت نقد و سه میلیارد و 700 میلیون تومان به صورت اسناد خزانه در این بخش صرف شده است.

سروی با اشاره به اهمیت موضوع حفظ اراضی کاربری نیز بیان کرد: در این زمینه نیز اقدامات اساسی و لازم انجام داده شده تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم و شاهد بهبود وضعیت اراضی استان باشیم که همکاری و مشارکت مسئولین مربوطه در این زمینه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی تصریح کرد: در سال 95 افزون بر 50 میلیارد تومان تسهیلات خرید مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده و افزایش ماشین‌آلات کشاورزی و به خصوص کمباینهای مجهز برداشت عملاً سبب افزایش راندمان تولید شده است که امیدواریم با ادامه این وضعیت بتوانیم در رابطه با توسعه و پیشرفت بخش کشاورزی به اهداف مورد نظر دست یابیم.

46

کلید واژه‌ها : استان اردبیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، داریوش محمودی عنوان کرد: در واحدهای بخار ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه بندرعباس، سیستم مدیریت مشعل‌های بویلر یا BMS وظیفه کنترل مشعل‌ها، اجرای سکوئنس‌های عملیاتی و همچنین حفاظت بویلر را برعهده دارد و هر واحد بویلر دارای ۱۶ مشعل گاز و ۱۶ مشعل مازوت در چهار طبقه و چهار گوشه است و چهار مشعل گازوئیل نیز در زمان راه‌اندازی بویلر استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: با گذشت چند دهه از کارکرد، سیستم کنترلی BMS قدیمی، قابلیت خود را به میزان زیادی از دست داده و این امر سبب خروج واحدهای بخار شده بود، که هریک از این خروج‌ها، وقت زیادی را جهت راه‌اندازی مجدد واحد به خود اختصاص می‌داد و نیز هزینه‌های عدم تولید را در بر می‌گرفت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس اظهار کرد: با هدف افزایش قابلیت اطمینان نیروگاه مقرر شد، سیستم کنترل BMS واحد یک بخار با استفاده از سیستم PLC و با در نظر گرفتن استانداردهای نوین سیستم‌های کنترل و حفاظت نیروگاهی طراحی، ساخته و تعویض شود.

وی خاطرنشان کرد: طراحی، ساخت و نصب سیستم BMS نیروگاه بندرعباس به صورت پروژه تولید بار اول، در مدت‌زمان ۶ ماه، با صرفه‌ جویی ۲ میلیون دلاری و بومی سازی این سیستم با همکاری، طراحی و ارتقای تکنولوژی شرکت‌های دانش بنیان انجام شد.

محمودی تصریح کرد: نوسازی سیستم کنترل BMS دیگر واحدهای بخار، اصلاح تجهیزات معیوب در بخش فیلد، نوسازی حلقه‌های کنترل آنالوگ واحد یک بخار و خودکار نمودن سیستم کنترل احتراق این واحد، نوسازی حلقه‌های کنترل آنالوگ دیگر واحدهای بخار، نوسازی دیگر سیستم‌های کنترل قدیمی واحدهای بخار و یکپارچه‌سازی سیستم‌های کنترل هر واحد به‌منظور تحقق سیستم کنترل DCS بومی نیروگاه بندرعباس، از برنامه‌های آینده این شرکت در جهت افزایش راندمان و رفع موانع تولید است.

کد خبر 6097981

دیگر خبرها

  • صنعت نساجی یزد بازسازی ‌و نوسازی می‌شود
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ۵۹۰۰ پلاک مسکونی نوسازی شد/کلنگ زنی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج