Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه گفت: بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی نظیری از بستر رویش های باورنکردنی و معجزه اسا است و عرصه پویا نمایی هم مستثنا نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه امشب در اختتامیه نخستین جشنواره ملی پویاگران انقلاب اسلامی که در سالن بصیرت – لانه جاسوسی در سالن بصیرت – لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: رویش بسیار زیبا و دلچسبی در عرصه هنرهای اسلامی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نقدی با بیان اینکهشاید خیلی ها فکر نمی کردندواحد پویا نمایی بسیج انقدر سریع رشد کند و با این کیفیت و قوت به میدان عمل وارد شود، افزود: بسیج یک نهاد الهی و مجموعه بی نظیری از بستر رویش های باورنکردنی و معجزه اسا است و عرصه پویا نمایی هم مستثنا نیست. وی در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون ما شاهد ان هستیم که اثاری که در واحد پویا نمایی بسیج تولید می شود در ابعاد بین المللی قابل عرضه هستندو پیام های و ریزه کاری های خاصی در انها گنجانده شده است.

معاون فرهنگی سپاه با اشاره به اینکهامروزه شاهد گسترش روز افزون این جشنواره ها هستیم وانشالله در سال اینده پربار تر و قوی تر ظاهر خواهند شد،یاد اور شد: بنده از تمام جوانان و اشخاصی که پا در این عرصه حرکت کرده اند و گام نهاده اند تشکر میکنم و خواستار این موضوع هستم که این هستم که این عرصه با قدرت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویش دشت شقایق در اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اردستان با بیان اینکه دشت‌های شقایق در اردستان در مراتع روستا‌های دهگردیان، پنارت و رودخانه می‌رویند گفت: شقایق در بیش از ۳ هزار هکتار از مراتع شهرستان رشد کرده است.
مجید خداپرستان همچنین گفت: از ۱۰۰ گیاه دارویی، خوراکی و صنعتی در این شهرستان تا‌کنون بیش از ۳۰ نوع از این گیاهان شناسایی شده اند.

دیگر خبرها

  • بسیج پربرکت‌ترین نهاد انقلاب است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد
  • بهره‌مندی از ظرفیت بسیج سازندگی در مدیریت مصرف انرژی
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین