Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: سپاه نمی‌تواند پاسدار انقلاب اسلامی باشد اما از نظام جمهوری اسلامی دفاع نکند، بلکه سپاه در مقابل افرادی که قصد تضعیف نظام را دارند ایستادگی می کند.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سپاه گفت: سپاه زیر چتر ولایت به دنبال خدمتگزاری به مردم و پاسداری از انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبتنی بر سوابق نظامی و مسلحانه قبل از انقلاب نیست، یعنی سازمان‌هایی که قبل از انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه مسلحانه داشتند، هیچ کدام نقشی در تأسیس سپاه پاسدارن نداشتند و از آنجایی که امام راحل با جنگ مسلحانه در کشور حتی علیه رژیم طاغوت مخالف بودند، سپاه بر بستر مبارزه مسلحانه قبل از انقلاب شکل نگرفت.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: عامل موفقیت سپاه از مردم بودن، در میان مردم بودن و آشنا بودن با درد مردم است، سپاه مخالف با تبعیض و فساد اقتصادی است به همین خاطر به عنوان ضابط قضایی، کشف پرونده‌های بزرگ فساد اقتصادی را جزو مسئولیت‌های خودش می‌داند.

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی است، گفت: این محرومیت‌هایی که در کشور به وجود آمده به این علت است که یک عده با نام جمهوری اسلامی و به دروغ دستورالعمل‌های بانک جهانی را با عنوان الگوهای توسعه در کشور اجرا کردند.

سردار سلیمانی هشدار داد: این تفکری است که بعد از جنگ، اقتصاد ما در اختیارش بوده است و ما الان نیاز داریم که مکتب اقتصادی اسلام را تدوین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شأن سپاه خیلی بالاتر از آن است که در زیر چتر احزاب سیاسی قرار بگیرد، سپاه زیر چتر ولایت به دنبال خدمتگزاری به مردم و پاسداری از انقلاب است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه سپاه توانست با تقدیم هزاران شهید از داوطلبان مردمی که با انگیزه‌های علوی و عاشورایی به این نهاد مقدس پیوسته بودند در انجام این ماموریت خوش بدرخشد یادآور شد: نخستین گروه از پاسداران برای دفع توطئه گنبد و کردستان بعد از فرمان امام راحل از همین اصفهان اعزام شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در دفاع مقدس سپاه توانست مکتب دفاعی انقلاب اسلامی را خلق کند؛ مکتبی دفاعی‌ که بر آمده از مکتب عاشورایی و علوی است نه راهبردهای نظامی تدریس شده در دانشکده‌های نظامی دنیا و این مکتب پاسخ‌گوی اشکال مختلف جنگ‌های دنیا از جنگ‌های نامنظم گرفته تا جنگ‌های شهری و ... است.

وی تاکید کرد: این نیاز به اطلاع رسانی دارد که مردم عزیز کشورمان بدانند که سپاه با یک کارنامه درخشان زیر نظر راهبردهای مقام معظم رهبری آمادگی دفاع از انقلاب و اسلام را در همه صحنه‌های بیرونی و داخلی کشور دارد.

سردار سلیمانی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را در داخل کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: سپاه نمی‌تواند پاسدار انقلاب اسلامی باشد اما از نظام جمهوری اسلامی دفاع نکند، بلکه سپاه در مقابل افرادی که قصد تضعیف نظام را دارند ایستادگی می کند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد