Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران تیم فوتبال پی‌سی‌وی آیندهوون به شکلی عجیب دست به اعتراض زدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران پی‌سی‌وی آیندهوون در جریان دیدار خانگی شب گذشته (یکشنبه) تیم‌شان برابر آژاکس به شکلی عجیب و با استفاده ازبمب‌های دودزای فوق قوی که دود سیاه غلیظی را از خود تولید می‌کرد، اعتراض خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اعتراض که انگیره آن مشخص نشده، باعث متوقف شدن بازی برای پنج دقیقه در نیمه دوم شد. بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» پنج هوادار دچار مشکل تنفسی و راهی بیمارستان شدند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های هلندی حدود 15 نفر در این حادثه دچار مشکلات تنفسی و بینایی شدند که در همان ورزشگاه فیلیپ، سرپایی مورد درمان‌های اولیه قرار گرفتند.

پلیس هلند در این ارتباط یک مرد 35 ساله را بازداشت کرد و باشگاه پی‌سی‌وی‌ آیندهوون هم اعلام کرده همکاری لازم در این زمینه را با پلیس خواهد داشت.

آیندهوون این بازی را با نتیجه یک بر صفر برد و جایگاه سومی خود را استحکام بخشید. در جدول رده‌بندی مسابقات اردویژه هلند، تیم‌های فاینورد و آژاکس به ترتیب با 79 و 75 امتیاز در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

R1015161/P1015135/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد