Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:30:29 GMT

مردم خواهان تداوم اجرای طرح تحول نظام سلامت هستند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۴۴۲۷

مردم خواهان تداوم اجرای طرح تحول نظام سلامت هستند

بوشهر - امام‌جمعه دیر گفت: طرح تحول نظام سلامت نقش ارزشمندی در کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به مردم داشته است و مردم خواهان تداوم آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح دوشنبه در دیدار رئیس و کارکنان بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار داشت: امیدواریم که با اجرای کامل این طرح بخش زیادی از مشکل‌های موجود در حوزه بهداشت و درمان در کشور برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار کرد: در نظام اسلامی قدم‌های بسیار خوبی در راستای بهداشت و درمان مردم برداشته شد و در سال‌های اخیر نیز طرح تحول نظام سلامت گام ارزشمندی برای سلامت مردم بود که امیدواریم در دولت بعد این طرح ادامه یابد.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت گفت: دین مبین اسلام برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد امید و نشاط در جامعه دارد که یکی از این موارد پاداش‌هایی است که خداوند وعده آن را در قبال انجام اعمال صالحه به مؤمنین داده است که هم امید ایجاد می‌کند و هم نشاط و شادی را افزایش می‌دهد.

امام‌جمعه دیر افزود: طبق آموزه‌های دینی ما، کسانی که در راستای تأمین سلامت، حفظ جان و مصونیت بخشیدن به‌سلامت مردم تلاش می‌کنند کسا نی‌اند که در روز قیامت شاد و خوشحال‌اند و این موضوع نشان از اهمیت کار شما فعالان حوزه سلامت است.

بیمارستان دیر آماده بهره‌برداری است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز در این دیدار گفت: در دولت یازدهم بالغ‌بر ۵۵ میلیارد ریال پروژه بهداشتی درمانی در این شهرستان اجرا شد که بیشتر آن‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا در نیمه اول امسال افتتاح می‌شود.

عادل مقدس افزود: بیمارستان ۵۶ تختخوابی امام هادی (ع) شهرستان دیر آماده بهره‌برداری است و نیروی تخصصی آن جذب‌شده است.

وی گفت: برای پانسیون پزشکان بیمارستان با مشکل روبرو هستیم که انتظار می‌رود خیران سلامت در این راستا با ما همکاری داشته باشند.

در این نشست امام‌جمعه دیر هدایایی به حاضران اهدا کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • وزیر بهداشت عنوان کرد؛ پرداخت فوق‌العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری