Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛جشنواره سالاد میوه و سبزیجات ویژه رابطین سلامت به همراه برپایی نمایشگاه عکس امروز صبحهمزمان باهفته سلامت در خانه سنایی اردکان با استقبال خوب بانوان اردکانبرگزار شد.



انتهای پیام/ ی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی در آن عضویت دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که پس از پیوستن به اورنبورگ در چهار مسابقه لیگ برتری حضور تعویضی داشته و در یک دیدار جام حذفی و یک بازی روسیه کاپ در ترکیب قرار گرفته، امروز هم جزو 11 نفر اصلی در جدال با دینامو مسکو است.

هافبک سابق سپاهان که در حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امروز هم در رقابت‌های روسیه کاپ برابر دینامو مسکو عملکرد خوبی ارائه کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قربانی در شرایطی دوباره به ترکیب اورنبورگ برگشته و برای سومین بار این اتفاق را تجربه می‌کند که سپاهان، تیم سابق او نیز هم‌اکنون در حال انجام بازی معوقه لیگ برتر برابر ذوب‌آهن است.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در همین فصل با دو گل مقابل دینامو مسکو شکست خورد که امیدوار است امروز در بازی روسیه کاپ جبران کند و به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • عکسی از تغییر مسیر پروازها از آسمان ایران همزمان با حوادث اصفهان
  • این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در ارومیه
  • پل طبیعت هم‌رنگ پرچم ایران می‌شود
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری