Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@07:54:52 GMT

افزایش ۱۵ برابری شبکه پهنای باند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۴۸۴۴

به گزارش پارسینه، محمود واعظی در آیین افتتاح فاز اول اتصال فیبر نوری به منازل گفت: کسی که خودش وزیر ارتباطات بوده و مسوولیت راه اندازی شبکه ملی اطلاعات را داشته حالا می گوید که کاری که صورت گرفته کار بزرگی نیست و این تنها ۱۰ درصد کار بوده که انجام شده اما من خوشحالم که اعلام کنم کار بزرگی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اگر بخواهیم مقایسه ای صورت بگیرد نسبت به آنچه که از ابتدای ورود مخابرات و آی تی به کشور طی سه سال و نیم گذشته رخ داده است افزود: شبکه انتقال کشور در این مدت ۱۱ برابر شده بطوریکه ظرفیت آن از ۹۰۰ به ۱۰هزارگیگابیت رسیده و شبکه پهنای باند نیز افزایش ۱۵ برابری پیدا کرده است.

واعظی تصریح کرد: شبکه پهنای باند کشور ۶۲۴ گیگابیت بود که در پایان سال گذشته به ۶۸۰۰ گیگابیت رسید که البته هم اکنون ظرفیت آن به بالای ۱۰هزارگیگابیت ارتقا یافته که مردم در حال استفاده آن هستند و حتی فرصت افتتاح آن را نیز پیدا نکردیم.

وزیر ارتباطات گفت: برخی که سرمایه گذاری زیادی برای خرید کانالها و شبکه های اجتماعی کرده اند، امروز زمزمه بستن این شبکه ها را مطرح می کنند.

واعظی افزود: مردم بدانند دولت تدبیر و امید دسترسی به اطلاعات و شبکه های اجتماعی را جزء حقوق شهروندی می داند و با وجود همه فشارها فعالیت شبکه های اجتماعی تداوم یافته است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • درخواست مکرون برای افزایش نظارت بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران