Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از باشگاه استقلال «علیرضا منصوریان» درخصوص دیدار فردای آبی پوشان مقابل الاهلی امارات در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، افزود: از همه دوستان و هوادارانی که امکان حضور در ورزشگاه آزادی را دارند می خواهم تیم خودشان را تنها نگذارند.
وی گفت: دیدار فردا مقابل الاهلی امارات برای استقلال بسیار مهم است و اینکه جوان های تیم نیز سکو ها را خالی نبینند، از اهمیت بالای برای تقویت روحی آنان برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه امیدوار است یار دوازدهم آبی پوشان روی سکوها بازیکنان تیم در زمین مسابقه را همراهی کنند،گفت: قطعا حضور پرشور و حمایت هواداران سبب می شود آنان همراه سایر بازیکنان وارد زمین مسابقه شوند تا با کمک خداوند پیروز شده و در ورزشگاه آزادی صعود به مرحله بعد را جشن بگیرم.
لازم به ذکر است پس از صحبت های مسئولان باشگاه استقلال تهران با حامی مالی، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی در دیدار نماینده فوتبال ایران مقابل الاهلی امارات و در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مبلغ 10 هزار ریال فروخته می شود.
دیدار آبی پوشان با نماینده فوتبال امارات فردا سه شنبه ساعت 20 و 15 دقیقه برگزار می شود.
هم اکنون دو تیم فوتبال استقلال تهران و الاهلی امارات از 4 بازی صاحب هفت امتیاز هستند و نماینده فوتبال کشور امارت به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه نخست این رقابت ها قرار دارد و آبی پوشان در جایگاه دوم ایستاه اند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری

اعضای تیم ملی فوتسال ایران با آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اعضای تیم ملی فوتسال ایران که اخیراً در هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا به مقام قهرمانی دست یافتند، امروز (چهارشنبه) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال، ملی‌پوشان فوتسال را در دیدار با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همراهی کردند.

آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • برخورد انضباطی نکونام با هافبک آبی ها
  • نکونام با حامدی‌فر برخورد می‌کند
  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند