Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدرضا نوازنی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان مرکزی منصوب شد.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاراک،در حکمی احمدرضا نوزانی از کارکنان و دبیران آموزش و پرورشاستان مرکزیبه عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسیدر انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری در استان مرکزی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوازنی در سوابق خود مسئولیت‌هایی همچونریاست ستاد سعید جلیلی در انتخابات یازدهم را دارد و از نیروهای بومی استان مرکزی به شمار می‌رود، وی از سیاسیون بااخلاق و متعهدی است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان مرکزی در نخستین مصاحبه رسانه‌ای خود به خبرنگار تسنیم گفت: در حکمی به عنوان رئیس ستاد حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کار خود را برای تشکیل ستادهای انتخاباتی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری آغاز کرده‌ایم.

نوازنی افزود: تاکنون بسیاری از نخبگان دانشگاهی، علمی و اقشار مختلف مردمی جهت حضور و کار در ستادها اعلام آمادگی کرده‌اند که خود فصل نوینی در عرصه رقابت انتخابات خواهد بود.

وی بیان کرد: کار ستادهای تبلیغی ورویه منسجم و دقیق کار را با استفاد از خرد جمعی آغاز کرده‌ایم و امیدواریم بتوانیم با اخلاقی براساس اصول انقلابی واسلامی روندی مطلوب و موثر در جریان انتخابات پیش رو برای کسب موفقیت داشته باشیم و شاهد موفقیت نیروهای انقلابی متعهد باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در استان مرکزی افزود: در حال حاضراوضاع کشور به گونه‌ای است که نیازمند یک تغییر در وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور هستیم و حجت‌الاسلام رئیسیهم با یک برنامه منجسم و دقیق وارد میدان شده تا بتوان با یک برنامه دقیق این وضعیت اقتصادی را تغییر دهد.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم؛ مهدی رضایی با کسب ۲۰ رای از مجموع تعداد ۲۳ آراء به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان قم در چهار سال آینده انتخاب شد.

دیگر کاندیدای این مجمع آقای محمدجواد موسایی بود که قبل از شروع رای گیری کناره گیری کرد.

همچنین با رای اعتماد مجمع الهام نادری صفا به عنوان نایب رئیس، روح الله بهشتی به عنوان خزانه‌دار و ابوالفضل قنبری، اصغر تقی لو و زهرا سلیمی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزشی دانش آموزی استان قم انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • انتخابات دور دوم زنجان، طارم و خدابنده الکترونیکی خواهد بود
  • تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب
  • رئیس ستاد مرکزی اربعین: ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را به تاخیر نیندازید