Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: برای انتخابات ریاست حجمهوری و شوراهای اسلامی در شهر کرمانشاه ۱۴۵۸ صندوق اخذ رأی در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رنجبر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: ما نباید در تبلیغات انتخاباتی دستاوردهای دولت که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هست را به بهانه تبلیغات تضعیف کنیم مراقب باشیم که دل دشمن را شاد نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هر حرکتی که باعث یأس و نا امیدی در میان مردم بشود خطا و اشتباه هست امروز با دادن خبرهای خوب به مردم و ارائه خدماتی که نظام و دولت انجام داده باید موجبات امیدواری را در میان مردم تقویت و ایجاد کنیم و زمینه مشارکت حداکثری را که خواست مقام معظم رهبری هست و ایشان از همه ما تلاش در جهت مشارکت حداکثری مردم را می خواهند.

رنجبر گفت: هر میزان مشارکت مردم در عرصه حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر باشد هم دل رهبری شاد می شود و هم باعث اقتدار نظام و باعث ناامیدی و عقب نشینی دشمنان می شود.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: برای اینکه ما زمینه و بستر مشارکت حداکثری را ایجاد کنیم باید در میان مردم موج امیدواری بفرستیم، ما در کرمانشاه یکی از افتخارات ما این است که امروز اعلام کنیم بالغ بر ۲۱۹ روستای بیست خانوار به بالا در حوزه شهرستان کرمانشاه تاکنون گازرسانی شدند و این عدد تا قبل از روی کار آمدن دولت ۳۱ تا ۳۴ روستا بوده و ۱۳۸ روستا در دست اقدام داریم در ابتدای امسال عملیات گازرسانی در ۴۸ روستای بخش محروم فیروز آباد شروع شد. مردم باید بدانند که درآمدهای این مملکت هزینه گازرسانی و ارائه خدمات به مردم می شود.

رنجبر گفت: بزودی فاز یک گاوداری ۶۰۰۰ راسی ماهیدشت افتتاح و بهره برداری می شود که زمینه اشتغال و تولید را فراهم می کند هم و غم همه مدیران باید در جهت بالابردن تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار باشد هیچ ماموریتی مهمتر از اشتغال توجه به بخش تولید و جذب سرمایه گذار در سال ۹۶ نداریم.

وی افزود: روستاهای بالای بیست خانوار کرمانشاه دارای طرح هادی هستند تمام روستاهای بالای ده خانوار از نعمت برق برخوردارند و تعداد خیلی کمی روستای ۵ خانوار و کمتر داریم. عملیات ساماندهی ورودی شهر شروع شده، پروژه های بزرگ و مهمی مثل سامانه گرمسیری که هزاران هکتار از اراضی مناطق مرزی ما آبی می کند در حال اجرا است و بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده است.

رنجبر گفت: قطار کرمانشاه إن شاءالله بزودی افتتاح می شود ۱۲ میلیارد تومان پروژه در روستاها هزینه شده، ۱۳۶ دهیاری داشتیم در همین دولت ۱۶۰ دهیاری دیگر اضافه شده است. در تبلیغات نباید دستاوردهای نظام را تضعیف کنیم.

وی گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن را غمگین و مایوس می کند و دل رهبری را شاد می کند و باعث تقویت نظام می شود. به همه ادارات توصیه می‌کنم با نصب بنر با بیان خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، منظورم فقط این دولت نیست منظورم این است که این دستاوردها و این خدمات مربوط به نظام است که همه باید تلاش کنیم خدمات بیان شود تا ملت با روحیه امید و نشاط در پای صندوق های رای حاضر بشوند.

رنجبر گفت: ماموریت انتخابات ماموریت فرمانداری نیست مربوط به نظام است همه شما خود را فرماندار بدانید این ماموریت بسیار مهم فراملی را مشارکت داشته باشید خیلی از دوستان تصورشان این است که وقتی میگوییم ماشین می خواهیم، ماشین برای انتخابات می خواهیم برای کار شخصی نمی خواهیم.

وی گفت: ۷۲۹ شعبه شهری و روستایی دادیم ۲۷۰ شعبه در سطح روستاهای بخش های تابعه و ۴۵۹ شعبه شعبات شهری ثابت و سیار ما هستند ۴۳۶ شعبه در شهر کرمانشاه به صورت ثابت در مدارس و ادارات و بانک ها و برخی بیمارستان ها و اماکن دولتی هستند، در کوزران ۵ شعبه شهری در هلشی۲ شعبه شهری در ماهیدشت ۲ شعبه شهری و ۱۴ شعبه سیار شهری برای بیمارستانها اماکن نظامی پادگان ها و برخی اماکن در حاشیه شهر لحاظ شده است. ۷۲۹ شعبه برای دو انتخابات کار بسیار بزرگی است این را ضرب در دو کنید می شود ۱۴۵۸ صندوق را باید آماده کنیم.

رنجبر افزود: در شهر کرمانشاه ۳۳۲ نفر داوطلب داشتبم که ۳۰۶ نفر در هیئت اجرایی تایید شدند ۳۱ نفر در هیئت های اجرایی عدم احراز صلاحیت شدند و ۳۶۷ نفر تایید صلاحیت شدند نسب به دور قبل ۸۲ درصد افزایش داوطلب در شهر کرمانشاه داشتیم. ۲۳۵۹ داوطلب در روستاها داشتیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محسن اسلامی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات در ۲۲ حوزه، ۱۵ استان، ۴۷ فرمانداری و ۸۱ بخشداری برگزار می‌شود و ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.    وی با بیان اینکه بازه زمانی تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ صبح روز ۲۰ اردیبهشت تمام می‌شود، افزود: به ستاد‌های انتخابات استان‌ها تاکید کرده ایم که میادین شهری برای تبلیغات آماده شوند، فضای مجازی هم برای تبلیغات فراهم شده است. دستورالعملی برای تبلیغات در نظر گرفته شده که مبنای کار تبلیغات است.    سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری دو مانور انتخاباتی، گفت: مانور شبیه سازی شعب اخذ رأی و راه اندازی شعب و تست دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های رای برگزار شده و اشکالات و نواقص احتمالی مورد بررسی قرار گرفته است. این مانور‌ها با حضور اعضای هیئت‌های نظارت و ناظرین شورای نگهبان برگزار شده است. روز یکشنبه هم در استان تهران صندوق‌های الکترونیکی را زیر بار می‌بریم و شبیه سازی انتخابات الکترونیک را اجرا می‌کنیم.    اسلامی با بیان اینکه آموزش عوامل اجرایی انتخابات هم انجام شده و ما آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را داریم اظهار کرد: با معاونان سیاسی و انتخابات و معاونان امنیتی ۱۵ استانی که انتخابات مرحله دوم در آن استان‌ها برگزار می‌شود، موارد لازم را برای برگزاری انتخابات بررسی و هماهنگ کرده ایم. به آنها تاکید کردیم که حتما با داوطلبان نشست داشته باشند و مورادی که لازم است را به اطلاع داوطلبان برسانند.   وی با بیان اینکه ۱۱هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای داریم که ۶۵ درصد آن مربوط به انتخابات الکترونیکی است، تاکید کرد: در ۸ حوزه انتخابیه که انتخابات الکترونیکی است، آموزش‌های لازم به مردم داده شود. مردم هم می‌توانند سوابق داوطلبان را از طریق سامانه "انتخاب ایران"، بررسی کنند.   اسلامی درباره واجدین شرایط رای اظهار کرد: کسانی که در مرحله اول رای نداده باشند، می‌توانند در هر حوزه‌ای رای دهند. کسانی که در مرحله اول در یک حوزه انتخابیه رای داده باشند، فقط در همان حوزه می‌توانند در مرحله دوم رای بدهند. متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.   دبیر ستاد انتخابات کشور درباره چگونگی رای دادن در انتخابات الکترونیکی، گفت: فرد با یکی از اصل مدارک کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه یا کارت پایان خدمت وارد شعبه می‌شود. در ابتدا احراز هویت به صورت الکترونیکی انجام شده و اگر فرد واجد شرایط رای دادن باشد، به او کارت تعرفه داده می‌شود. رای دهنده، کارت تعرفه را بر روی مکانی که روی صندوق الکترونیکی است، قرار می‌دهد و وقتی صندوق اجازه رای دادن را داد، لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد و و فرد کد داوطلبان را در محل مشخص شده به صورت دستی وارد کرده و رای خود را می‌دهد.    وی ادامه داد: در این انتخابات دیگر تعرفه رای کاغذی وجود ندارد و تعرفه‌ای هم داخل صندوق انداخته نمی‌شود. بعد از اینکه فرد رای خود را داد، کارت تعرفه را برمی گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.   اسلامی تصریح کرد: در حوزه‌های الکترونیک تلاش می‌شود با تایید هیئت نظارت، نتایج در اسرع وقت اعلام شود. فرآیند‌های اعتراض و شکایت در هیئت‌های اجرایی و نظارت هم پیش بینی شده و طبق قانون انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار + تصویر