Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-03@02:48:50 GMT

کسب 2 مدال برنز توسط بانوان نونهال کردستانی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۶۱۰۱

کسب 2 مدال برنز توسط بانوان نونهال کردستانی

به گزارش ایرنا مسابقات قهرمانی تکواندوی آزاد نونهالان کشور (انتخابی تیم‌ملی)، روز یکشنبه سوم اردیبهشت با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف در تهران به پایان رسید.
تیم استان کردستان با 11 ورزشکار در این رقابت ها حضور یافت و با کسب 2 نشان برنز به کار خود خاتمه داد.
سیده هستی محی الدینی و کیمیا مولودی پور، 2بانوی تکواندوکار سقزی به ترتیب در اوزان 41- و 59+ کیلوگرم مدال برنز را بر گردن آویختند و بر سکوی سوم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرزاد نقدی سرپرست، فروغ عبدمحمدی و سمیه محمد پناه مربی گری تیم استان کردستان را در این رقابت ها بر عهده داشتند.
مسابقات قهرمانی آزاد کشوری نونهالان، به منظور حضور در دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد و 176 هوگوپوش از استان های سراسر کشور در این رقابت ها حضور داشتند.
تکواندوکاران شرکت کننده در این مسابقات، روزهای یکم تا سوم اردیبهشت در خانه تکواندو تهران به رقابت پرداختند و نفرات اول، دوم و منتخبان کادر فنی به مرحله بعد مسابقات انتخابی دعوت خواهند شد.

** دعوت قایقرانان مریوانی به اردوی تیم ملی روئینگ نوجوانان کشور
سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ نوجوانان کشور از روز دوشنبه چهارم اردیبهشت در تهران آغاز می شود.
فواد هوشیار و شهروز صفایی 2 قایقران مریوانی برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان به مدت 22 روز در اردوی تیم ملی کشور حضور خواهند یافت.
در این مرحله از اردو 12 قایقران تحت نظر نیکولا جیوگا مدیر تیم های ملی و سرمربی، امیرحسن کاویانی مربی و امیرحسین خاکی کمک مربی تیم ملی تمرینات فنی خود را انجام خواهند داد.
سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ نوجوانان کشور از چهارم تا 25 اردیبهشت در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

** کسری اشرفی قایقران سنندجی به اردوی تیم ملی جوانان کشور فراخوانده شد
دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کایاک مردان جوان کشور از پنجم اردیبهشت در تهران آغاز می شود و با دعوت کادر فنی، کسری اشرفی قایقران جوان سنندجی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا به این مرحله از اردو دعوت شد.
9 قایقران دعوت شده در رده سنی جوانان زیر نظر کادر فنی فدراسیون خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا آماده می کنند.
اشرفی قایقران کردستانی عناوین مختلف کشور و حضور در چندین دوره از اردوهای تیم ملی را در کارنامه ورزشی خود دارد.
دومین مرحله اردوی تیم ملی کایاک مردان جوانان کشور به مدت 21 روز در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
هرمز فتحی نیا سرمربی، علی بنده نژاد مربی و محمد صداقت کیش به عنوان مربی بدنساز، اعضای کادر فنی این مرحله از اردو هستند.

**رئیس هیأت وزنه برداری استان کردستان همراه با تیم ملی به ترکمنستان می رود
مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز سه شنبه پنجم اردیبهشت به میزبانی کشور ترکمنستان برگزار می شود.
شاهو جوانمردی رئیس هیأت وزنه برداری کردستان همراه با تیم ملی ایران روز دوشنبه چهارم اردیبهشت برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا عازم ترکمنستان شد.
جابر بهروزی(دسته 77 کیلوگرم)، مرتضی بیگلری، صالح چراغی(دسته 85 کیلوگرم)، سید ایوب موسوی(دسته 94 کیلوگرم)، علی هاشمی محمدرضا براری(دسته 105 کیلوگرم)، همایون تیموری و رامین ربیعی(دسته 105+کیلوگرم) وزنه بردران کشورمان را در این مسابقات تشکیل خواهند داد.
جوانمردی یکی از وزنه برداران باسابقه و عنوان دار استان کردستان به شمار می رود و در حال حاضر در جایگاه رئیس هیأت این رشته ورزشی قرار دارد.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در ترکمنستان، نهم اردیبهشت با برگزاری رقابت وزنه برداران دسته 105+ کیلوگرم به پایان خواهد رسید.

** برگزاری هفت برنامه متنوع با هدف نشاط و امید جوانان در کردستان
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری هفت برنامه متنوع فرهنگی با هدف نشاط و امید جوانان در کردستان خبر داد و گفت: حوزه فرهنگی و امور جوانان، در تعدادی از شاخص های تعیین شده، رشد 400 درصدی داشته است.
هیرش رضایی اضافه کرد: در راستای نشاط و امید در جوانان جشنواره های متنوعی در استان کردستان برنامه ریزی شده است که از فروردین ماه سال جاری آغاز و تا اواخر اردیبهشت در کردستان اجرا می شود.
وی افزود: این جشنواره ها با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان با هدف ایجاد شور و نشاط در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: نخستین جشنواره تحت عنوان جوان برتر روستائی به میزبانی روستای رنگه ریژان شهرستان سقز با حضور چشمگیر مردم و مسئولان استان و شهرستان در روز 22 فروردین برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: در همین راستا همایش موسیقی فولکلور کوردی روز دوشنبه چهارم اردیبهشت با حضور جوانان و سازمان های مردم نهاد در سنندج نیز انجام خواهد شد.
رضایی اضافه کرد: جشنواره نشاط و امید جوانان روزهای دهم، چهاردهم، شانزدهم و بیستم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان های بانه، سروآباد، سنندج و کامیاران به صورت منظم و پرشور با همکاری سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.
رضایی در ادامه به آئین تجلیل از جوانان برتر اشاره کرد و گفت، روز 19 اردیبهشت ماه از جوانان برتر دستگاه های موفق حوزه اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی هنری فجر تجلیل خواهد شد.
به گفته وی، با برگزاری این فعالیت ها در جامعه و در بین جوانان یک نوع نشاط و امید را ایجاد خواهیم کرد تا وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد را ایجاد کنیم.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند

بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی امید ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، مدال برنز خود را قطعی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان بدین شرح است:

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و ۵ نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی