Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-30@04:54:09 GMT

کیک قهرمانی الهلال قبل از بازی با پرسپولیس+عکس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۶۷۵۷

کیک قهرمانی الهلال قبل از بازی با پرسپولیس+عکس

الهلال نیز همانند رقیب فردای خود توانست پیش از جدال بزرگ این هفته در لیگ قهرمانان، قهرمانی خود را قطعی کند تا اکنون شاهد جدال قهرمانان ایران و عربستان در مسقط باشیم.

به گزارش گروه رسانه های بی‌باک، به نقل از ورزش سه، الهلال نیز همانند رقیب فردای خود توانست پیش از جدال بزرگ این هفته در لیگ قهرمانان، قهرمانی خود را قطعی کند تا اکنون شاهد جدال قهرمانان ایران و عربستان در مسقط باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقیب قدرتمند عربستانی در حالی فردا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که آنها نیز همانند شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شده‌اند قهرمانی خود در لیگ عربستان را قطعی کرده و با روحیه بالا برای این جدال آماده شوند.

الهلال عربستان به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم‌های قاره‌ی آسیا موفق شد همانند شاگردان برانکو ایوانکوویچ پیش از پایان فصل فوتبال این کشور عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند تا جدال قهرمانان لیگ ایران و عربستان در عمان و استادیوم سلطان قابوس را فردا برگزار کنند. مسوولان این تیم که اکنون در اردوی عمان حضور دارند کیک قهرمانی خود را رونمایی کردند. 14‌امین قهرمانی در لیگ عربستان و البته پنجاه و پنجمین قهرمانی تاریخ این باشگاه در مسابقات مختلف.

بی‌باک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا روز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم قهرمان آسیا شود.

قهرمانی ملی پوشان فوتسال ایران در بسیاری از رسانه‌های جهان بازتاب داشت و این رسانه‌ها به پوشش قهرمانی ایران پرداختند.

پایگاه خبری «thevocket» در خصوص قهرمانی ایران نوشت: ایران برای سیزدهمین بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورد و به یک موفقیت شیرین رسید. شاگردان شمسایی با گلی که در دقیقه اول به ثمر رساندند هزاران هوادار تایلند را در همان ابتدای بازی ساکت کردند.

رسانه «24h» نوشت: تایلند در لحظات پایانی بازی شانسی برای به تساوی کشاندن بازی نداشت و بازی را به ایران واگذار کرد.

«okezone» نوشت: ایران با برتری برابر تایلند سیزدهمین عنوان قهرمانی خود را به دست آورد. تایلند با این شکست برای سومین بار دستش از جام قهرمانی آسیا کوتاه ماند.

رسانه «tribunnews» نوشت: ایران با برتری برتری برابر تایلند، این تیم را نابود کرد و سیزدهمین جام را به دست آورد.

«thanhnien» نوشت: تیم تایلند در فینال شکست سختی متحمل شد و ایران بر بام فوتسال آسیا ایستاد.

پایگاه خبری «Extra Time» اندونزی هم به سیزدهمین قهرمانی ایران اشاره کرد.

رسانه ویتنامی «soha» نوشت: تایلند در خانه شاهد قهرمانی حریف خود در بازی‌های جام ملت‌های آسیا بود. تیم فوتسال تایلند با وجود تلاش تا ثانیه‌های پایانی باز هم نتوانست از باخت سنگین مقابل ایران در فینال مسابقات آسیایی فرار کند.

«ithethao»نوشت: تیم فوتسال تایلند در برابر قدرت ویرانگر ایران درمانده شد و برای سومین بار جام قهرمانی را از دست داد.

رسانه «sports442» هم به سیزدهمین قهرمانی ایران در آسیا اشاره کرد.

صفحه «Futsal Profissional» هم ضمن انتشار ویدئویی از لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی ایران نوشت: ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا شد.

صفحه «فدراسیون فوتبال جنوب شرق آسیا» هم با انتشار پستی قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

کد خبر 6091301

دیگر خبرها

  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا