Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران امروز با حضور در حرم امام ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(س) با حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای شهر تهران سخنرانی کرد که اهم این سخنان در ادامه می آید:

- شرط مهم زیست مدنی، خیرخواهی برای یکدیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ نهادی بر پایه کینه شکل نمی گیرد و اگر چنین ویژگی هایی در نهادی باشد نابود می شود.

- هرچه دوستی را در میان خود بالا ببریم وحدت کشور تقویت می شود و این امر باعث بالا رفتن اقتدار ملی می شود.

- همه کارها در جامعه برای پیشرفت است. شرط پیشرفت نیز باقی ماندن جامعه است و این امر نیز در گرو دوستی و محبت میان مردم است.

- علی رغم اینکه همواره گفته می شد، مسئولان و مدیران مشکلات و راه حلهای مشکلات را بهتر از آنها نمی دانند، اما ایمان به آن وجود نداشت.

- امروز تجربه شوراها تجربه بسیار موفقی است.

- ما تحولات شهری زیادی را شاهد هستیم که مدیون شوراهاست؛ اما در عین حال، اشکالات را همواره باید دید و اصلاح کرد.

- شوراها ایمان به این گزاره که کار مردم را به خودشان بسپاریم به وجود آورد.

- امام جز به توانمندی مردم برای حل مشکلات آنان نمی اندیشید و دائما بر واگذاری امور سیاسی، اقتصادی و...به مردم تأکید می کردند.

- انتخابات عاملی است که منتخبین برای جلب رأی مجدد مردم، تلاش بیشتری کنند.

- در جامعه مدرن و بدون مشکلی که برای خود تصویر می کنیم نقش شوراها باید بیشتر شود. چنین جامعه ای در ابعاد مختلف توسعه، موفق تر است.

- در شهرهای بزرگ، انتخابات شوراها نباید در میان بحث انتخابات ریاست جمهوری گم شود و رسانه ها باید مردم را نسبت به این موضوع حساس کنند.

متن کامل این سخنان متعاقبا ارسال خواهد شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!