Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ‌به نقل از اسکای اسپورت، زلاتان ایبراهیموویچ در دیدار برابر اندرلخت بلژیک با بدشانسی مواجه شد. او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد و کل فصل را از دست داد.

درباره آسیب دیدگی زلاتان گمانه زنی های زیادی شنیده می شود و بعضی از دوران فوتبال او سخن به میان می آورند که این را خود او رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن آمده است: از همه شما که در این مدت از من حمایت کردید تشکر می کنم. خبر جدیدی وجود ندارد. من آسیب دیده ام و برای مدتی دور از میادین خواهم بود. این چالش مصدومیت را مثل دیگر چالش های زندگی ام پشت سر خواهم گذاشت.

او درباره احتمال خداحافظی اش از فوتبال گفت‌: برای زلاتان تسلیم شدن معنایی ندارد. من پیش از این با یک ساق هم بازی کرده ام و الان هم چنین توانایی را دارم. قوی تر از قبل باز خواهم گشت. تنها خود من هستم که تصمیم می گیرم چه زمانی باید از فوتبال خداحافظی کنم. به زودی شما را می بینم.

زلاتان تا پایان فصل با شیاطین سرخ قرارداد دارد اما عملکرد خوب او باعث شده تا سران یونایتد و سرمربی این تیم علاقه زیادی به تمدید قرارداد این بازیکن داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال تهران پس دیدار شب گذشته تیمش برابر تراکتور که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تصمیم گرفت به همکاری خود با علی خطیر مدیرعامل این باشگاه پایان دهد.

علی خطیر به دنبال این قطع همکاری پیامی خطاب به هواداران استقلال صادر کرد که به شرح زیر است:

«به نام تنها دادگر هستی
هواداران عزیز استقلال ایران
با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت
علی خطیر
هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳»

کد خبر 6095349

دیگر خبرها

  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند