Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح هزاران ختم قرآن کریم به نیّت سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان(عج) همانند سالهای گذشته، طی نیمه نخست ماه شعبان از سوی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام برگزار می‏شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از آستانه حضرت عبدالعظیم (ع)،در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای تعجیل در فرج منجی عالم بشریت(عج) و با توجّه به اهمیّت و برکات ختم قرآن از جمله اجابت قطعی یک دعا برای ختم کننده و اینکه بالاترین دعاها و عبادت ها، انتظار فرج خوانده شده است، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام با همکاری شبکه رادیو قرآن، طرح هزاران ختم قرآن مجید را برگزار می‏کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‏ مندان برای شرکت در این طرح قرآنی در بازه زمانی اول تا 15 ماه شعبان (8 لغایت 22 اردیبهشت ماه) می‏ توانند با شماره تلفن های‏ 021- 55935757 و 021- 55955767(5 خط همزمان) تماس حاصل نمایند و علاقه‏ مندی خود را برای قرائت حداقل یک جزء از قرآن کریم به ثبت رسانند.اختتامیه این طرح ، نیمه شعبه و همزمان با روز ولادت منجی عالم بشریّت حضرت مهدی موعود (عج) در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد .با هدیه یک شاخه گل از قرآن، یعنی قرائت حداقل یک جزء در طرح هزاران ختم قرآن کریم برای سلامتی و تعجیل در فرج امام عصر(عج) شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور ۳۳۷ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود