Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری بجنورد گفت: نبود توان رقابت، نانوایی‌های آزادپز را از گردونه فعالیت خارج می‌کند.

هادی اعلمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر 231 واحد نانوایی در شهرستان بجنورد فعالیت می‌کنند، افزود: از این تعداد 161 واحد شهری و 152 واحد روستایی، یک باب نانوایی عشایری و چهار باب نیز خانه پزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت توسعه نانوایی‌های آزاد پز در سطح شهر و روستاست، ادامه داد: هم اکنون 45 نانوایی آزادپز در سطح شهر بجنورد فعالیت می‌کنند.

اعلمی با بیان اینکه در حال حاضر 47 پرونده برای صدور مجوز نانوایی آزاد پز در بجنورد در حال بررسی و مجوز راه اندازی 27 نانوایی دیگر نیز ارائه شده است، اظهار کرد: اما از سال گذشته تاکنون حدود سه نانوایی آزادپز به علتتوان نداشتن در رقابت تعطیل شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که ایا نانوایی‌هایی که آرد یارانه ای دریافت می‌کنند نیز تعطیل شده‌اند، بیان کرد: قیمت نان در نانوایی آزادپز و یارانه بگیر همسان است اما امر رقابت پذیری برای نانوایی‌های یارانه بگیر به علت اینکه دارای سهمیه آرد هستند تاثیری ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: نانوایی‌های آزادپز برای اینکه بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند باید کیفیت نان را افزایش داده و از سوی دیگر در پخت نان خلاقیت داشته باشند تا مردم نسبت به خرید نان از آن نانوایی‌ها تمایل داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود

به گزارش ایرنا، خبرگزاری مرکزی کره بامداد پنجشنبه به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه کره شمالی که نامش را منتشر نکرد، نوشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیرویی برای افزایش تدریجی توان ملی ما بوده است.

وی تاکید کرد: کره شمالی در برابر تهدیدهای خصمانه و فشارهای تحریمی آمریکا از حق حاکمیت و منافع امنیتی خود دفاع می‌کند و اقدامات قوی‌تری به منظور تقویت توان فنی و نظامی خود اتخاذ خواهد کرد.

این مقام اظهار کرد: ما به تحریم‌های آمریکا عادت کرده‌ایم و توان و قدرت بالایی برای ایستادن در مقابل هر گونه تحریم شدیدی داریم.

در همین حال، «کیم یو جونگ» خواهر رهبر کره‌شمالی چهارشنبه با خطرناک خواندن رزمایش‌های کره جنوبی و آمریکا در منطقه گفت: کشورش به برنامه‌های خود برای تبدیل شدن به توانمندترین قدرت نظامی با هدف حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: رزمایش‌های نظامی ارتش آمریکا در منطقه در سال جاری میلادی که با مانورهای شلیک مستقیم با «گانگسترهای نظامی دست‌نشانده کره جنوبی» آغاز شده است، محیط امنیتی منطقه را به یک آشفتگی خطرناک می‌کشاند.

وی گفت: ما به ساختن توانمندترین قدرت نظامی برای حفاظت از حاکمیت، امنیت و صلح منطقه‌ای خود ادامه خواهیم داد.

ارتش آمریکا و کره جنوبی طی ماه‌های اخیر، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را با مقیاس و شدت بیشتری انجام داده و هدف خود را ارتقای آمادگی نظامی در برابر «تهدیدات نظامی کره شمالی» عنوان کرده اند.

به گفته ارتش کره جنوبی، حدود ۱۰۰ هواپیمای نظامی در ماه جاری مانورهای هوایی دو هفته ای را انجام دادند.

کره شمالی می‌گوید تمرینات نظامی آمریکا آماده‌سازی برای جنگ هسته‌ای علیه این کشور است. اما واشنگتن و سئول ادعا می‌کنند این رزمایش‌ها ماهیت دفاعی دارند و به طور منظم برای حفظ آمادگی انجام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد