Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بناب به برخی مشکلات اجتماعی جامعه مثل بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق، اشاره کرد و گفت: رکود اقتصادی باعث شده غنی و فقیر گریان باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازانعکاس بنابضیاء الهاعزازی قبل از ظهر امروزدر مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور،ضمن تبریک مبعث رسول اکرم(ص)، خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و قوای مجریه و قضایه، گفت: باید به مشکلات مردم توجه کنیم زیرا حفظ نظام بدون توجه به مطالبات به حق مردم، مثل نیازهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مقدورنیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بناببا بیان اینکه خطر جدی برای نظام احساس می کنم، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند، نظام شرمنده ی جوانان است پس تکلیف برای قوای سه گانه مشخص است، بنابراینباید مسئله فقر، فساد و بیکاری را دنبال کنیم.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: برخی از مردم توانائی پرداخت قبوض آب، برق، گازوحتی عده ای توانایی کسب نان خالی برای خانواده خودرا هم ندارند و هنگامی که این افراد پیش ما می آیند احساس شرمندگی می کنیم، بنابراین خواهشمندیم فکری به حالبلاتکلیفی جوانان تحصیل کرده و قشر بیکار جامعه بکنید.

اعزازی به برخی مشکلات اجتماعی جامعه مثل بالا رفتن سن ازدواج، بالا رفتن آمار طلاق، اشاره کرد و گفت:رکود اقتصادی باعث شده غنی و فقیر گریان باشند.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ملت ایران خواست که از فرصت انتخابات به خوبی استفاده و به کاندیدایی که برنامه خوبی برای حل مشکلات کشور دارند،رأی دهند و با حضوری باشکوه دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند.

نماینده بناب از انباشته شدن پرونده ها بخصوص پرونده های خانوادگی در دادسراها و دادگاه انتقاد کرد و خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: آقای لاریجانی مدت زمان طولانی رسیدگی به پرونده ها در برخی مواقع باعث ایجاد عواقب ناگوار می شود، بنابراین باید برنامه جدی تری داشته باشید.

نماینده بناب ضمن قدردانی از وزیر بهداشت بابت تامین نیازهای شهرستان بخصوص پزشک متخصص، تأکید کرد: درخواست دارم عملیات جایگزین بیمارستان بناب تسریع گردد.

این نماینده مجلس با اشاره به عدم تکمیل پروژه ملی میدان معلم خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای آخوندی مردم بناب در خصوص این پل به شدت گله مند هستند، بنده بارها این موضوع را پیگیری کرده ام ولی متأسفانه نتیجه مطلوبی نگرفته ام.

وی ضمن قدردانی از وزیر نیرو بابت سفر به شهرستان بناب،درخواست کرد:پروژه آبرسانی به دشت بناب در روستای چپقلو، قره قشلاق و روستای حاج مصیب را هر چه سریعتر به بهره برداری برساند.

نماینده بناب خطاب به وزیر کشور گفت: بیش از ۱۰ سال است که روستاهای قره چپق، آخوند قشلاق و قرای پنجگانه، خانه برق، خوشه مهر، چلغائی، زاوشت و چپقلو منتظر تصمیم وزرات کشور در خصوص تبدیل این روستاها به شهر هستند.

وی با بیان اینکه مردم بناب در بخش سرمایه گذاری فعالیت چشمگیری دارند، خطاب به وزیر صنعت و معدن گفت: شهرک صنعتی بناب بعد از تبریز دومین شهرک صنعتی استان می باشد بنابراین این شهرستان نیاز شدید به شهرک صنعتی دوم را دارد، که امیدواریم دولت همکاری لازم را کرده باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی مشکلات روستای مهموئی که با حضور معاون عمرانی استانداری، فرمانداران بیرجند و قاینات، اعضای شورای اسلامی این روستا و جمعی از مدیران استان برگزار شد، گفت: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در جهت رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهیم بود.

او با اشاره به ویژگی هم افزایی و همگرایی مدیران در خراسان جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

قناعت با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده، اظهار کرد: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

استاندار خراسان جنوبی با تشکر از مردم روستای مهموئی، بیان کرد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

بیشتر بخوانید

 زنده شدن بارقه‌های امید در دل زرشک کاران خراسان جنوبی

او با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمانبر است، تصریح کرد: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه ریزی می‌شود.

قناعت عنوان کرد: در جهت فرهنگ سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر شده و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی درخصوص راهکار‌های رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

مهموئی روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است.

پارسال به طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید