Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز دوشنبه 4اردیبهشت96، در دفتر کار خود، در دیدار با قلی الله‌قلی‌زاده نماینده مردم شهرستان کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی، که با حضور سیدهادی قره‌سیدرومیانی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد فراملی «تبریز2018» گفت: «برگزاری این رویداد آبروی جمهوری اسلامی ایران است و می‌تواند نتایج بسیار مثبتی در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

معاون رئیس‌جمهوری گفت: «آذربایجان برای ما استراتژیک و مهم است و ما با جدیت موضوع برگزاری رویداد تبریز2018 را پیگیری می‌کنیم.»

او با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه گردشگری در تبریز باید بیش‌ازپیش فراهم شود، یادآور شد: «چندی پیش با مدیران یکشرکت فعال در حوزه گردشگری دیدار داشتم و آن‌ها با ارائه طرحی، آمادگی خود را برای تأمین زیر‌ساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف اعلام کردند؛ من به مدیرعامل آن شرکت توصیه کردم که برای تأمین زیرساخت‌های گردشگری با توجه به برگزاری رویداد تبریز2018، آذربایجان‌ شرقی را در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار دهند.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین به تهیه پرونده جنگل‎های ارسباران اشاره کرد و افزود: «این پرونده در سال گذشته تهیه و برای ثبت‌جهانی به یونسکو ارسال شده است که براساس برنامه‌ریزی‌های یونسکو روند ثبت شدن این پرونده ادامه دارد.»

قلی الله‌قلی‌زاده، نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی، نیز در این دیدار از پیگیری‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای تصویب رویداد فراملی تبریز2018 تقدیر و تشکر کرد.

قلی‌زاده گفت: «به‌نمایندگی از مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی موظف شده‌ام از تلاش‌ها و زحمات شما در پیگیری تصویب این رویداد مهم فراملی تشکر و قدردانی کنم.»

او ادامه داد: «این رویداد می‌تواند به معرفی هرچهبیشتر تبریز و شناسایی ظرفیت‌های این کلان‌شهر و توسعه گردشگری در استان آذربایجان‌شرقی کمک کند.»

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی افزود: «یکی دیگر از اهداف من از دیدار با شما قدردانی برای تهیه پرونده جنگل‌های ارسباران و ارسال آن به یونسکو برای ثبت‌جهانی است.»

او خاطرنشان کرد: «بخشی از رویداد فراملی تبریز2018 به جنگل‌های ارسباران مربوط می‌شود.»

هیئت دولت در جلسه دیروز خود رویداد فراملی «تبریز، پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 2018»را تصویب کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سفر اول آیت الله رئیسی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی های آزادراه برطرف شود.

علیزاده افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد، بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی های سنگین آزادراه تبریز زنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

وی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان