Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-30@10:16:31 GMT

کشف محموله 21 تنی چای قاچاق خارجی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۴۹۸۹۵

کشف محموله 21 تنی چای قاچاق خارجی

مازندمجلس: به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: در راستاي مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق، عوامل انتظامي اين فرماندهي حين كنترل وسایل نقليه عبوري در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان یک دستگاه کامیون كه مشكوك به حمل كالاي قاچاق بود را متوقف کردند.
اين مقام انتظامي افزود: در بررسي هاي انجام شده دو هزار و 100 کارتن 10 کیلویی چای خارجی فاقد مدارک گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود،كشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رضوی در پایان ارزش محموله توقیفی را چهار میلیارد و200 میلیون ریال برآورد و اظهار داشت در اين ارتباط یک متهم دستگير و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قانونی شد. 

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۴۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه

به گزارش تابناک، سرهنگ علی تقدسی در تشریح جزییات خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

سرهنگ تقدسی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و ۲ تیغه خشاب بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی