Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ووشوی شهرداری دامغان ، نماینده ایران در مسابقات بین المللی ارمنستان 15 مدال رنگارنگ کسب کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در بخش ساندای اسن مسابقات ، احمد واحدی و مرتضی اصغری به مدال طلا دست یافتند و امین حسن خانی و سجاد تقی پور نایب قهرمان شدند .در بخش تالو و رده سنی نوجوانان، یوسف عسکری در فرم های نن دائو، نن گوئن و نان چوان به سه مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی جوانان، علیرضا الماسی در فرم نن دائو به مدال طلا و در نان چوان به مدال نقره دست یافت .در رده سنی بزرگسالان، علی ولی نیاز در فرم تای چی چوان مدال نقره کسب کرد و محمد میرخانی در فرم های نان چوان و نن دائو به مدال طلا رسید.حسین تقی پور در فرم نن دائو مدال طلا و در فرم های نان چوان و نن گوئن دو مدال برنز را از آن خود کرد.مرتضی نبوی رئیس هیات ووشوی استان سمنان گفت: احمد واحدی در وزن منهای ۸۰، سجاد تقی پور وزن منهای ۶۰ ،امین حسن خانی در وزن منهای ۵۶ ،مرتضی اصغری در وزن منهای ۷۵ و محمد امین نبوی در وزن منهای ۵۲ در بخش ساندا و در بخش تالو محمد میرخانی، حسین تقی پور ، علی ولی نیاز یوسف عسگری و علیرضا الماسی حضور داشتند. تیم ووشو شهرداری دامغان پیش از شرکت در این مسابقات ، در مسابقات بین اللملی ووشو جام پارس که به میزبانی سمنان هم برگزار شد ، شرکت کرد و با یک مدال طلا، پنج نقره و چهار برنز چهارم شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو