Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:03:19 GMT

۶ جایگاه سوخت توسط بخش خصوصی در اردبیل ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۵۰۶۳۷

۶ جایگاه سوخت توسط بخش خصوصی در اردبیل ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل گفت: در حال حاضر ۱۱۹ جایگاه سوخت اعم از ۵۷ جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز و۶۲جایگاه سی.ان.جی در سطح استان اردبیل فعال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سیدحجت مدنی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مصرف فراورده‌های نفتی در اردبیل اظهار کرد:میزان مصرف سی.ان.جی در فروردین‌ماه سال امسال به مقدار 16 میلیون و 570 هزار متر مکعب است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که به میزان 16 میلیون و 200 هزارمتر مکعب بوده2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکهاز بابت مصرف سی.ان.جیدر نخستین ماه سال 96 مقدار16 میلیون و 500 هزار لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است، گفت:کاهش مصرف مواد نفتی و جایگزینی مصرف سی.ان.جی به جای بنزین،سبب کاهش آلاینده‌های محیطی و تامین هوای پاک می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیل با اشاره به مزایای استفاده از گاز طبیعی برای سوخت خودروها بیان کرد: گاز طبیعی سوختی با احتراق پاک، تمیز و بهینه است که سبب افزایش عمر موتور و کاهش تعمیرات آن می‌شود که استفاده از این سوخت برای خودروها مناسب و مفید بوده و طول عمر آن را افزایش می‌دهد.

مدنی با تشریح عملکرد سال گذشته استان اردبیل افزود: در سال گذشته192میلیون و 600 هزار مترمکعب سی.ان.جی، 305میلیون لیتر بنزین،60 میلیون لیتر نفت سفید،435 میلیون لیتر نفت گاز،7 میلیون و 650 هزار لیتر نفت کوره و20 میلیون کیلوگرم گاز مایع نیز استان توزیع‌ شده است.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای اردبیلبا اشاره به فعالیت 57 جایگاه سوخت بنزین و نفتگاز و62جایگاه سی.ان.جی در اردبیلبیان کرد: امسال 6 جایگاه سوخت نیز با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سطح استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود که این امر زمینه‌ساز توسعه خدمات‌رسانیها به مردم و مراجعان به جایگاههای سوخت می‌شود.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود