Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت السلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر نقش جامعه ایثارگران کشور برای حضور بیشتر مردم و جوانان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه 96 اظهارکرد: فرهنگ ایثار و ایثارگری نه تنها در انتخابات و جبهه ها نقش داشته بلکه در تمامی امورات نقش جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون رییس جمهوری درباره نقش فرهنگ ایثار و شهادت در برگزاری و شرکت در انتخابات افزود: نامزدهای انتخاباتی یقینا با ایثار و فداکاری آمده اند و با این فرهنگ می توانند نقش جدی درتداوم مسیر انقلاب اسلامی داشته باشند وبا گذشت و ایثارشان می توانند نسبت به مسائل مختلف نقش آفرینی کنند.
شهیدی با بیان اینکه ملت ما 220 هزارشهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است،‌ گفت: مردم ایران اسلامی قطعا با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا هستند و این فرهنگ باید درجامعه بیش از گذشته ترویج یابد، شهدای ما برای بقای این انقلاب رفتند، برای حفظ و حرمت انقلاب جان خود را فدا کردند.

** تمام معوقات سالهای 92 و 93 خانوادهای ایثارگران پرداخت می شود
رییس بنیاد شهید درباره ماههای پایانی دولت و برنامه شاخص بنیاد گفت: رییس جمهوری درنظر دارند که بتوانیم یک مقدار از معوقات سال های 92 و 93 خانواده شهدا و ایثارگران که باقی مانده پرداخت شود.
«با توجه به تلاش‌های صورت گرفته از ابتدای شروع به فعالیت دولت یازدهم معوقات ایثارگران که از سال 76 باقی مانده بود به مبلغ حدود سه هزار و هشتصد و پنجاه میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است.
شهیدی افزود: رییس جمهوری دستور دادند سعی شود تا هفته آینده معوقات باقی مانده را به خانواده ایثارگران بپردازیم تا اصلا معوقه ای باقی نماند و به روز شود.
وی تصریح کرد: هفته آینده سعی می کنیم معوقات سال های 92 و 93 ایثارگران که 37 هزار و 500 نفرهستند و در حدود 600 میلیارد تومان است را پرداخت کنیم.
شهیدی درادامه با اشاره به اینکه برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دربنیاد شهید سعی کردیم این هدف پررنگ و بتوانیم مردم را درگیراین کارمهم کنیم، گفت: برای استمرار و رشد برنامه های فرهنگی مربوط به شهدا و ایثارگران کارهای جدی انجام شده است.
روز شهید در 22 اسفند سال 95 نیز با ابتکاری دانش آموزان را با جشنواره ملی « نامه به یک شهید» وارد این جریان کردیم تا بامسائل جنگ و شهادت و جبهه آشنا شوند.
رییس بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان اینکه در این جشنواره دانش آموزان حرفهای خود را با شهدا درمیان گذاشتند افزود: با بخشنامه صادر شده در وزارت آموزش و پرورش، 46 هزارنامه به دبیرخانه جشنواره رسید که 36 عنوان از سوی داوران برگزیده شد که نامه های جالبی بود و قصد داریم آنها منتشر شوند تا این هدف در میان جامعه و نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر تبیین شود.
اجتمام / 1095/ 1724
خبرنگار * رضا رضایی مجد * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این شهرستان تقدیم هشت شهید والامقام در روز ۲۹ فروردین است گفت: درتقویم خوروبیابانک به عنوان روز حماسه ایثار نام گرفته است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد