Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به کرمانشاه برای بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه راه‌آهن ملایر به کرمانشاه، اظهار کرد: گره‌های موجود تا سه روز آینده باز می‌شود و 72 کیلومتر از ریل باقی می‌ماند و امروز قرار است 2 کیلومتر ریل بگذارند که هنوز نگذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آخرین راندمان را مربوط به امروز و به میزان 1.7 کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: اگر از فیروزان هم کار را شروع کنند و با توجه به اینکه چهار اکیپ دیگر هم فعال است، می‌توانند میزان ریل‌گذاری روزانه را به 2 کیلومتر برسانند که حدود 40 روز تا اتمام ریل‌گذاری پروژه به مقصد کرمانشاه طول می‌کشد و این در صورتی است که بارندگی نباشد.

خادمی با بیان اینکه بارندگی‌های استان کرمانشاه از گیلان هم بیشتر شده است و در هر صورت این پروژه در خرداد ماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: البته معلوم نیست 15 یا 20 خرداد ماه باشد و فردا دوباره چیزی نگوییم که بد شود، چراکه قرار بود تا پیش از این تاریخ تمام شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه شرایط آماده است و در مورد منابع مالی نیز صحبت کردیم تا حل شود و شیفت شب هم باید فعال شود و نظارت بر اجرای کار در این زمان انجام بگیرد، از مسئولان مربوطه خواست آغاز به کار شیفت شب را به همه بخش‌های اجرای پروژه از جمله حوزه‌های زیرسازی و روسازی ابلاغ کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی روند انجام زیرسازی را خوب دانست و تاکید کرد: محوطه‌سازی به نتیجه می‌رسد و باید تکمیل ایستگاه مورد توجه قرار بگیرد، البته موتورخانه ممکن است فعلا راه نیفتد و هزینه‌های آب و برق هنوز پرداخت نشده است که 2 میلیارد تومان بدهی آب داریم که در چند قسط پرداخت می‌شود و زمانی که مد نظر ما بود به هر حال در شرایط خاصی قرار گرفت.

وی پس از تاخیر مکرر در افتتاح پروژه راه‌آهن کرمانشاه، اعلام کرد: برای 30 خرداد ماه ریل به اینجا می‌رسد و کارهای تکمیلی نیز باقی می‌ماند و افتتاح و بهره‌برداری رسمی نیز بعدا انجام می‌گیرد که ممکن است 45 روز بعد باشد.

براساس این گزارش، سخنان معاون وزیر راه و شهرسازی حاکی از افتتاح عجولانه و نمایشی این پروژه است که ارائه وعده افتتاح آن در ایام نزدیک به انتخابات به نوعی یک مانور تبلیغاتی تلقی می‌شود، چراکه افتتاح ناقص و به تعبیری غیررسمی در سخنان مسئول مربوطه بیان شده است که به هیچ وجه در شان مردم فهیم این دیار نیست.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان