Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-05@15:06:00 GMT

دادگاه مصر ۲۰ نفر را به اعدام محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۵۲۳۹۲

دادگاه مصر ۲۰ نفر را به اعدام محکوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دادگاه مصر در حکمی جدید تعدادی از زندانیان این کشور را به اتهام دست داشتن در حوادث امنیتی به اعدام محکوم کرد.

در همین راستا، دادگاه مصر در جلسه امروز خود ۲۰ متهم به دست داشتن در حوادث امنیتی در «کرداسه» واقع در استان الجیزه در سال ۲۰۱۳ میلادی را به اعدام محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز دادگاهی در مصر طی حکمی، ۷۱ نفر از طرفداران جمعیت اخوان المسلمین را به اتهام به آتش کشیدن کلیسایی در شهر «کرداسه» واقع در استان الجیزه در سال ۲۰۱۳ میلادی به حبس ابد محکوم کرد. دو تَن دیگر از حامیان این جمعیت نیز به اتهام درگیری با نیروهای پلیس به ۱۰ سال زندان محکوم شدند.

عملیات‌های امنیتی در کرداسه به دنبال حمله به مرکز پلیس این شهر در آگوست سال ۲۰۱۳ که در نتیجه آن ۱۲ نیروی امنیتی کشته شدند، افزایش یافته است.

گفتنی است، از زمان روی کار آمدن عبدالفتاح السیسی در مصر، بسیاری از اعضا و حامیان جمعیت اخوان المسلمین توسط دادگاه های این کشور به زندان یا اعدام محکوم شدند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2817882959488637960 برچسب‌ها : دادگاه مصر اخوان المسلمین کرداسه دادگاه مصر ۲۰ نفر را به اعدام محکوم کرد لینک کوتاه : اخبار مرتبط انفجارهای مصر می‌تواند معلول اختلاف دولت و اخوان‌المسلمین باشد دوشنبه 21 فروردین 1396 01:15 مصر 3 ماه وضعیت فوق العاده اعلام کرد سه شنبه 22 فروردین 1396 20:24 هویت عامل حمله انتحاری به کلیسای مصر شناسایی شد + عکس پنج شنبه 24 فروردین 1396 00:59

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها زیبایی عجیب زنان قبیله خونخوار + عکس این زن با ۵۰ ساعت بوسیدن صاحب یک اپتیما شد!+عکس رئیس جمهور در حال کمک به کارگران ساختمان +عکس غول ایتالیایی در ایران +عکس قتل راننده اپتیما با سیانور +عکس نوعروس، قربانی شک تازه داماد شد آدم ربایی در پارک جمشیدیه تهران +عکس قتل دوست در مراسم آشتی کنان + عکس بازسازی صحنه  کلکسیون خودروی بازیگر مشهور سینما+عکس داعش داشتیم وقتی داعش مد نبود +عکس (+18) لیست همه پربازدیدها برگزیده ها با هیولای 8 چرخ روسی آشنا شوید +عکس گاوسواری کودکان جاسازی عجیب یک مار در لباس سرمایه‌گذاری 450 میلیون یورویی در پتروشیمی کارون ویلاهایی مجلل با حمام 1 میلیون دلاری+عکس ما دو برابر دنیا زباله تولید می‌کنیم جیپ با این خودرو دل چینی‌ها را بدست آورد +عکس سهم دولت در توسعه مترو فقط 5 درصد، الباقی از جیب مردم تأمین می‌شود داعش داشتیم وقتی داعش مد نبود +عکس (+18) واردات دستفروش چینی به ایران! +عکس آخرین مطالب همه سایت 20:40 دادگاه مصر ۲۰ نفر را به اعدام محکوم کرد 20:20 فایده آووکادو در مقابله با سندروم متابولیک 20:10 کشف نوع جدیدی از نور در آسمان! +عکس 19:50 استقلال بهترین تیم گروه است 19:40 منصوریان: وقتی لیزر به صورت ژاوی انداختند من شرمنده شدم 19:20 خوشحالی نیمار به سبک مسی +عکس 19:10 تبلیغات رادیویی و تلویزیونی نامزدها از چهارشنبه آغاز می شود 18:50 با هیولای 8 چرخ روسی آشنا شوید +عکس 18:40 جریمه سنگین در انتظار رانندگان سیگاری امارات 18:20 سارقان خانه‌های خمینی شهر دستگیر شدند +عکس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • تصمیم زاکانی برای ساخت فرهنگسرا به قیمت نابودی درختان
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی