Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن نیمه اول دیدار مقابل العین امارات را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و العین امارات به قضاوتکریشنا دیلان سنگاپوری از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمد زاده، محمدنژاد مهدی، حجت حق وردی، سید محمدرضا حسینی، مهران درخشان مهر، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، جری بنگستون پای به این میدان حساس گذاشته است.

العین امارات نیز با ترکیب خالد عیسی، اسماعیل احمد، کایو، عمرعبدالرحمن، خالد عبدالرحمن، محمد عبدالرحمن، محمد سالم، لی مینوگ جو، یوسف احمد، سالم جمعه و آسپیریلا وارد زمین مسابقه شد.

شاگردان مجتبی حسینی که با 7 امتیاز و پس از الاهلی عربستان 8 امتیازی در جایگاه دوم گروهCرقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا جای دارند، برای صعود نیاز مبرم به 3 امیتاز این دیدار خانگی داشته و به همین جهت بازی را هجومی آغاز کردند.

در دقیقه 5 ضربه ایستگاهی و خطرناک مهدی مهدی‌پور را خالد عیسی به بیرون فرستاد.

در دقیقه 9 یک موقیعت عالی و تک به تک نصیب مرتضی تبریزی شد که دروزاه‌بان العین این توپ را مهار کرد. در ادامه همین توپ که به کرنر تبدیل شد را خالد عبدالرحمن از روی خط دروازه به بیرون کشید.

در ادامه دیدار تیم العین امارات صاحب توپ و میدان شد و حملات نصف و نیمه‌ای را بر روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد.

در دقیقه 24 و روی یک حرکت تیمی زیبا از بازیکنان ذوب‌آهن توپ در محوطه جریمه به احسان پهلوان رسید و ضربه او را دروازه‌بان العین دفع کرد.

در دقیقه 26 تیم العین امارات از روی یک سانتر از سمت راست میدان توسط دانیلو آسپیریلا و روی یک ضربه کاملا اتفاقی به گل اول رسید.

در دقیقه 35 احسان پهلوان در یک حرکت ویران کننده در محوطه جریمه العین توپ را از سمت راست دروازه خالد عیسی به بیرون زد.

در دقیقه 40 داور این دیدار یک پنالتی آشکار در حرکت احسان پهلوان به سود تیم ذوب‌آهن اعلام نکرد تا اعتراض کادر فنی ذوب‌آهن را به همراه داشته باشد.

در دقیقه دوم وقت‌های اضافی نیمه اول این دیدار تیم ذوب‌آهن صاحب یک ضربه پنالتی شد که بنگسون با یک ضربه آرام این پنالتی را به هدر داد.

در این نیمه مهران درخشان‌مهر از ذوب‌آهن و اسماعیل احمد از العین امارات از داور سریلانکایی کارت زرد دریافت کردند.

دو دقیقه وقت اضافی برای نیمه اول این دیدار منظور شد و نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود العین امارات به پایان رسید.

انتهای پیام/

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دورتموند مقابل پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، دورتموند به مصاف پاری سن ژرمن رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

در این بازی نیکولاس فولکروگ در دقیقه ۳۶ روی پاس دیدنی اشتلاتنبک دروازه پاریس را باز کرد.

نکته مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب ۲ تیم دورتموند و پاریس بود. هر ۲ تیم ۴ فرصت بزرگ گلزنی را از دست دادند تا این دیدار نیمه نهایی تنها با یک گل به پایان برسد.

امباپه در این مسابقه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و تنها توانست دیرک دروازه را به لرزه دربیاورد.

سه شنبه آینده در ورزشگاه پارک دو پرنس، دیدار برگشت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی قهرمانی را از فینالیست آسیا می‌گیرد
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد