Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدناصر نیکبخت عصر دوشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی برجام را دستاورد دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: امروز ساخت نیروگاه های برق خورشیدی در همدان شتاب گرفته به طوری که بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با یک مگاوات است اما در همدان 14 مگاوات به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مظلومیت خدمتگزاران را باید گفت چرا که زمانی که دولت هشتم به دولت نهم منتقل می شود نرخ رشد 6 مثبت و تورم 12 درصد بوده است و در این فاصله 800 میلیارد دلار پول به کشور آمد و وقتی دولت یازدهم مسئولیت امور را تحویل می گیرد رشد اقتصادی 6/7 درصد منفی بوده و تورم نیز به 42 درصد رسید .
استاندار همدان افزود: 400 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام کلنگ زنی شده روی دست دولت تدبیر و امید مانده بود و اقتصاد مقاومتی حکم کرد طرح ها به بخش خصوصی واگذار شد و سهم استان همدان 66 طرح بود که واگذار شود و به برکت اقتصاد مقاومتی 214 طرح به بخش خصوصی واگذار شد .
نیکبخت افزود: 2 هزار میلیارد تومان طرح برای افتتاح و کلنگ زنی داریم که با حضور رییس جمهوری انجام خواهد شد و اینها عملکرد دولت است.
وی ادامه داد: این دولت منهای تعامل برجسته که با دنیا داشت، به جای ایران هراسی به دنبال ایران دوستی بودند و در اقتصاد مقاومتی به معنای پیشی گرفتن صادرات از واردات بود که امسال انجام شد.
استاندار همدان تصریح کرد: زمانی که دولت تدبیر و امید، دولت را تحویل گرفت 700 هزار بشکه نفت می فروختیم که 20 درصد باید کم می شد اما الان به 2 هزار بشکه رسید و این اقتدار ایران است.
وی افزود: برخی می گفتند که دولت یکسال بیشتر دوام نمی آورد و بر روی کاغذ درست می گفتند چون می دانستند خزانه را چه تحویل داده اند اما اکنون می بینیم که دولت طرح تحول نظام سلامت را چگونه اجرا کرد.
وی اضافه کرد: اگر احزاب و تشکل ها دامنه گسترده ای پیدا کنند نشاط جامعه و تشخیص درست جامعه را به دست خواهند گرفت و هدایت گری خوبی در توسعه و اعتلای کشور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی از فرهیختگانی است که گذشته روشنی از خود برجای گذاشته است افزود: وی زمانی که وزارت کار را تحویل گرفت وزارت بسیار آسیب دیده ای بود که در قهقرای تشکیلات خود رو به افول بود و مساله بابک زنجانی و مشکلات تامین اجتماعی را نمی توان فراموش کرد با این شرایط وزارتخانه پر دامنه را برعهده گرفت.
وی ادامه داد: ربیعی از جنس کار بود و مبارزه با فساد سرلوحه او بود و به اصلاح امور و زدودن فساد از وزارتی که میلیون ها کارگر چشم امید به تشکیلات دوخته بودند، آمد و فساد را ریشه کن کرد .
وی با بیان اینکه وزیر کار ، کارآفرینی و حمایت از کار را شروع کرد افزود: وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی تاکید براین دارد که باید مشاغل خرد و میانه را حمایت کرد .
وی با اشاره به اینکه پتروشیمی بوعلی با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری 500 نفر اشتغال دارد افزود: این درحالی است که واحد تولیدی در یکن آباد با یک میلیارد اعتبار 150 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
استاندار همدان افزود: اگر امروز اعلام می کنیم ماهیانه 800 شغل در استان همدان ایجاد می شود و براساس اعلام تامین اجتماعی براساس کارگاه های این گونه است، 1700 کارگاه در یک سال ایجاد شد و هشت هزار و 600 میلیارد تومان بخش خصوصی در استان سرمایه گذاری کرد .
نیکبخت ادامه داد: برای اولین بار سرمایه گذاری هفت کشور اروپایی بعد از برجام سرمایه گذاری کردند.
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان همدان نیز گفت: مردم و نظام و مسوولان اگر می خواهند مشکلات مرتفع و رفاه عمومی فراهم شود راهی جز فرهنگ پاسخگویی و تحزب نداریم.
حسن مرادی افزود: باید حاکمان نظام فقط از طریق احزاب شناسنامه دار به حاکمیت برسند تا ضمن داشتن برنامه ای مدون در بوته آزمایش و ادامه کار قرار گیرند.
وی با اشاره به اجرا و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: چه کسی پاسخگوی عملی اقتصاد مقاومتی است؟
وی اضافه کرد: توسعه در قالب احزاب به شرط آنکه احزاب منافع مردم را بر منافع خود ترجیح دهند می توان رفاه مطلوب و نسبی را فراهم کرد .
وی اضافه کرد: با گذشت بیش از 35 سال در رسیدن به اهداف انقلاب نگرانیم، چرا که از نگاه فرهنگی با نگرانی می اندیشیم و از دریچه سیاسی و اقتصادی نیز نگرانیم.
مرادی بیان کرد: چون برای رفع تنگناها راهی جز پذیرفتن فرهنگ تحزب نداریم و احزاب باید منافع خود را بر منافع مردم ترجیح ندهند.
وی ادامه داد: اگر این تمرین زیاد طول بکشد رسیدن به مقصود طولانی خواهد بود و امیدواریم این همایش ها زمینه را برای فراهم کردند و همایش های ارامش بخش و اعتدالی و رشد و تعالی و رشد وایجاد فرهنگ تحزب و گفتگو راه گشا باشد.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • نتانیاهو و کابوس حمله به رفح
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان