Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب مبعث پیامبر گرامی اسلام، دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که به این منظور با حضور رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاون فرهنگی دانشگاه تهران، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران و مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد، بر نقش و جایگاه این دفتر در انتشار اخبار امیدبخش علمی دانشگاه تهران تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران: خبر منشأ امید است

دکتر طباطبایی در مراسم آغاز به کار دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دانشگاه تهران رشد و توسعه را یکی از ارکان نشاط جامعه دانست و گفت: جامعه نیاز به نشاط دارد و رشد و توسعه یکی از ارکان نشاط و امید است که سرمنشأ آن اخبار علمی و فرهنگی است.

وی افزود: انتخاب خبر مناسب از حوزه مورد وثوق، انتشار اخبار همایش‌های علمی و تخصصی دانشگاه، پیگیری اخبار پروژه‌های بین‌المللی دانشگاه، جهاد دانشگاهی و دانشگاهیان، اخبار دفاع رساله‌های برتر دانشگاه، برای ایجاد امید و نشاط علمیدر جامعه رسالت دفتر ایسنا در دانشگاه تهران خواهد بود.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران: خبررسانی با تبعیت از سیره رسول اکرم

دکتر خضری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران در این مراسم یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های پیامبر را رساندن خبر به پیروانش دانست.

وی خاطرنشان کرد: «پیامبر در دریافت و رساندن خبر معصوم بودند. پیرو ایشان هم باید در صحت و دقت خبر این حساسیت را داشته باشد. خبر می‌تواند جامعه ای را ملتهب کند.»

وی موفقیت خبرگزاری ایسنا را در امانتداری خبری و دوری جستن از جناح‌ها و دسته‌بندی‌ها دانست و افزود: «سطح حساسیت در خصوص دقت و صحت خبر در حوزه دانشگاه بسیار بالاتر است و دانشگاه انتظار دارد خبرگزاری ایسنا حساسیت ویژه‌ای در خصوص اخبار دانشگاه، به‌خصوص اخبار دستاوردهای علمی داشته باش.»

ضرورت اطلاع‌رسانی دستاوردهای دانشگاه‌های کشور

در ادامه مراسم، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا تا به حال بیشتر پیگیر اخبار سیاسی و اجتماعی بوده است و کمتر به اخبار دانشگاهی و علمی پرداخته است، گفت: ما وظیفه داریم توسعه علمی و دستاوردهای علمی دانشگاه‌های کشور، به خصوص دانشگاه تهران را به اطلاع مردم برسانیم.

علی متقیان افزود: بسیاری از طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی ارزش خبری و اطلاع‌رسانی دارند که انتشار اخبار مربوط به آنها وظیفه سرویس علمی و دانشگاهی ماست که انشاءالله در این زمینه با قدرت عمل خواهد کرد.

طی این مراسم، دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران در دانشگاه تهران، به همت سازمان جهاد دانشگاهی تهران آغاز به کار کرد. این دفتر اخبار علمی و دانشگاهی این نهاد علمی کشور را منعکس خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران

ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز هنر معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت کاربردی برای گروه‌های مختلف هنری را به‌صورت عملی و کارگاهی در ترم تابستان ۱۴۰۳ برای هنرجویان علاقه‌مند برگزار می‌کند.

اساتید مجرب و شاغل در این حوزه، این دوره‌های آموزشی را تدریس و هنرجویان را برای ورود به بازر کار آماده می‌کنند.

طراحی لباس، طراحی و نقاشی، عکاسی، دکوراسیون داخلی، گرافیک و خیاطی از دوره‌های ترمیک این دوره‌های آموزشی مرکز هنر سازمان جهاد دانشگاهی تهران است.

تربیت مربی هنر کودک، ساخت جواهر مقدماتی، طراحی جواهر، کار باچرخ مقدماتی، فرم‌دهی با دست مقدماتی و مجسمه‌سازی مقدماتی از این دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت است.

ثبت‌نام از طریق سایت تخصصی مرکز آموزش به نشانی www. jtac. ir امکان پذیر است.

علاقه‌مندان آموزش مهارت‌های کاربردی ترمیک و کوتاه‌مدت هنری می‌توانند برای ثبت‌نام، دریافت مشاوره‌های تخصصی و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت تخصصی آموزش مراجعه یا همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ با شماره‌های ۶۶۹۶۴۶۱۳-۰۲۱ تماس بگیرند.

هم‌چنین هنرجویان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام حضوری به نشانی خیابان انقلاب خیابان وصال شیرازی کوچه شفیعی پلاک۴ مرکز هنر جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران مراجعه حضوری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران