Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدیل سروی روز سه شنبه درآیین معارفه نماینده جهاد کشاورزی استان اردبیل در این صندوق گفت: شعبه های استانی در صورت تامین سرمایه اولیه به مبلیغ پنج میلیارد ریال راه اندازی می شوند.
وی بیان کرد: نقش کلیدی و موثری که صندوق توسعه بخش کشاورزی دراختصاص خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون در نوسازی ناوگان ماشین آلات بخش کشاورزی و جلوگیری از ریزش محصول داشت موجب شد تا بخش کشاورزی کشور قدم های موثری در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در سه سال گذشته بالغ بر یک هزار و 150 میلیارد ریال برای نوسازی ناوگان ماشین آلات کشاورزی وبویژه ماشین آلات نوین و موثر در خاکورزی حفاظتی استان اردبیل تسهیلات پرداخت شده است.
سروی افزود : تسهیلات مربوط به رونق تولید از دیگر اهداف اساسی سازمان جهاد کشاورزی در طی سه سال گذشته بوده و واحد های نیمه فعال و راکد با بهره برداری از تسهیلاتی که از سوی صندوق توسعه بخش کشاورزی در اختیار آنان قرار گرفت حیاتی دوباره یافته وخود را در خط تولید و اشتغال و خدمت رسانی قرار دادند.
وی بیان کرد:پارسال 930 میلیارد ریال برای راه اندازی و فعال کردن 175 طرح کشاورزی تسهیلات پرداخت شد . در امسال نیز در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری درراستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال نیز مبنای پرداخت به طرح های کشاورزی غیر فعال از 60 درصد به 40 درصد رسیده است.
در این مراسم با تقدیر وقدردانی از زحمان اصغر پرتوی، بهمن بالایی به عنوان نماینده جدید سازمان جهاد کشاورزی استان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان معرفی شد.
خبرنگار : گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۳۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان

نظر به مجوز‌های قوانین بالادستی در راستای تبدیل سرمایه‌های ملی به ثروت، صندوق توسعه ملی، سرمایه‌گذاری در میادین مشترک نفت و گاز را کلید زد.

یکی از خلأ‌های سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی، بهره‌برداری ناکافی ایران از میادین نفت و گاز مشترک در مقایسه با همسایگان است که صندوق توسعه ملی، هم با رویکرد افزایش منابع ملی و هم با رویکرد پررنگ‌تر شدن نقش ایران در میادین مشترک، آمادگی خود را برای ورود به این عرصه اعلام کرد و قوانین بالادستی نیز این مجوز را صادر کرده است.

بر این اساس و با درخواست شرکت توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا، صندوق توسعه ملی با ارزیابی‌های فنی، مالی، اقتصادی و اهلیت شرکت، در فاز دوم طرح توسعه میدان نفتی یاران در قالب الگوی قرارداد‌های نفتی ایران موسوم به IPC سرمایه‌گذاری کرد.

همچنین کمیته سرمایه‌گذاری و ریسک صندوق توسعه ملی ضمن بررسی پروفایل ریسک و بازده طرح تصمیم به تامین مالی این طرح از طریق مشارکت در قرارداد فاز دوم طرح توسعه میدان نفتی یاران به میزان ۴۵ درصد به ارزش ۱۰۲ میلیون دلار گرفت.

بنابر این گزارش، میدان مشترک نفتی یاران، متشکل از میدان‌های یاران شمالی و یاران جنوبی، در واقع امتداد میدان مجنون در عراق است که در محدود ۱۲۰ کیلومتری غرب اهواز، غرب میدان آزادگان جنوبی قرار دارد. این میدان نفتی، شامل سه مخزن سروک، گدوان و فهلیان است. نفت درجای این میدان، در دو بخش شمالی و جنوبی، ۱.۶ میلیارد بشکه تخمین زده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میدان‌های نفت و گاز
  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان