Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا یوسفی پور روز دوشنبه در حاشیه کلنگ زنی گاز رسانی به مجتمع روستای ژیوار در منطقه اورامان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت ملی گاز ایران در شرایط فعلی تقریبا تمام کشور را در بر گرفته و توانسته به اکثر نقاط شهری و رستایی گاز طبیعی برساند، که این مهم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون در کشور بیش از 300 هزار کیلومتر شبکه توزیع و افزون بر 35 هزار کیلومتر خطوط انتقال گاز برای گاز رسانی به ملت شریف ایران بکار گرفته شده است که همه این ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز ایران به گاز رسانی به منطقه اورامان اشاره کرد و گفت: گاز رسانی به منطقه تاریخی و گردشگری اورامان سه ویژگی بسیار مهم دارد که در سایر نقاط کشور وجود ندارد.
وی افزود: گاز رسانی به منطقه اورامان با توجه به ارتفاع بسیار زیاد و شرایط خاص اقلیمی از نظر فنی و تکنیک در تمام دنیا بی نظیر است که خوشبختانه این مهم به همت مهندسان و مسئولان شرکت ملی گاز ایران محقق شده است.
او اضافه کرد: باتوجه به اینکه جاده ارتباطی شهر اورامان صعب العبور بوده و در فصل زمستان با بارش برف و کولاک گاها مسدود می شود، بهره مندی مردم شریف این منطقه از نعمت گاز طبیعی در این شرایط سخت برای شرکت ملی گاز ایران یک افتخار و مایه مباهات است.
یوسفی پور ادامه داد: سومین و مهمترین ویژگی گاز رسانی به منطقه اورامان، رساندن گاز به مردم مرزدار، قدرشناس و با غیرت این منطقه است که از مرزهای کشور در برابر دشمنان صیانت می کنند و این کار برای ما مسئولان شرکت گاز از گاز رسانی به محله های مجلل شهر تهران نیز مهم تر است.
وی افزود: مردم استان کردستان به ویژه منطقه اورامان در شهرستان سروآباد مردمانی باغیرت و مرزداری هستند که از آب و خاک کشور در حال حاضر و همچنین در طول هشت سال دفاع مقدس حفاظت و حراست کرده و اجازه نداده اند که یک وجب از خاک این کشور به دست نااهلان بیفتد بنابراین خدمتگزاری به آنها یک افتخار و یک ضرورت است.
کلنگ پروژه گاز رسانی به مجتمع روستای ژیوار شامل روستاهای ژیوار، سلین و بلبر با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس استان کردستان، رئیس ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت گاز ایران، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان، فرماندار، بخشدار اورامان، امام جمعه، شهردار و شوراهای اسلامی شهر اورامان و جمعی از اهالی منطقه به زمین زده شد.
با گاز رسانی به این سه روستای منطقه اورامان شهرستان سروآباد تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز طبیعی در این شهرستان به 63 روستا افزایش پیدا کرد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و اورامان، 73 روستای تابعه و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7354/6108
**خبرنگار: فرزاد آداک/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی