Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، چند روزی است که منطقه همیشه ناآرام کشمیر هند دوباره دستخوش ناآرامی‌های جدید است. در یک ویدئو که از این ناآرامی‌ها پخش شده دیده می‌شود که یک جیب نظامی ارتش هند در حال گذر از روستا یک مرد جوان را به جلوی خودروی خود بسته است تا از حمله مردم به این خودرو جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام ارتش هند به جنجال در این کشور بدل شده است اما ارتش این کشور با تمام قوا از این اقدام سربازان خود دفاع کرده است.


این ویدئو برای نخستین بار در ۱۴ آوریل در توییتر منتشر شد. مرد جوانی که به جیپ بسته شده است فاروق دار نام دارد و به عنوان یک سپر انسانی در مقابل جیپ قرار داده شده است تا راهپیمایی کنندگان از پرتاب سنگ به سمت خودرو خودداری کنند.


دبه گزارش رادیو فرانسه، ور جدید درگیری بر سر جانشینی یک نماینده محلی رخ داده است. این نماینده در پی کشته شدن غیرنظامیان در درگیری‌های اخیر بین مردم و ارتش هند، استعفا داد. این انتخابات با تحریم جدایی‌طلبان کشمیر رو به رو شده است تا جایی که در دور اول این انتخابات حدود ۷ درصد مردم در این انتخابات شرکت کردند.

در مقابل فاروق یک تابلو قرار دارد که روی آن نوشته شده من سنگ پرتاب کن هستم، این عبارتی است که ارتش هند برای توصیف راهپیمایی کنندگان به کار می‌برد، با این حال او سپس در گفتگو با رسانه‌ها گفت نه تنها او جز پرتاب‌کنندگان سنگ نبوده است بلکه جزء هفت درصدی بوده که در انتخابات گذشته رأی هم داده است اما به ناگهان توسط یک گشت بازرسی، بازداشت شده است.


پلیس جامو و کشمیر اعلام کرده است درباره این اتفاق تحقیق خواهد کرد. با این حال دادستان کل کشور هند از این اقدام ارتش هند استقبال کرده است و در گفتگو با سی‌ان‌ان گفته است: اگر آنها موفق شده‌اند تا بدون اینکه کسی زخمی شود گشت بزنند و کار خود را انجام دهند، کاری خوبی انجام داده‌اند و ما فرمانده و ارتش را صد در صد حمایت می‌کنیم.

ارتش نیز در یک بیانیه مدعی شده است گشت آنها برای عبور از میان جمعی از راهپیمایی کنندگان که سنگ پرتاب می‌کردند دست به این اقدام بزند.

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد غمخوار، خبرنگار جام جم در توئیتی در شبکه ایکس با انتشار فیلم مصاحبه با الهام رحیمی‌فر، وکیل تتلو نوشت:

بیشتر بخوانید: تتلو در عید فطر آزاد می‌شود؟

امروز با وکیل تتلو حرف زدم. از روند رسیدگی به پرونده راضی بود و می‌گفت : تتلو در زندان شعدی در مدح حضرت علی (ع) سروده و امیدوار است آهنگش را بسازد. به گفته خانم رحیمی فر، تتلو برای دیدار خانواده‌اش با منعی رو به رو نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229599 برچسب‌ها قوه قضاییه

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • چگونه ارتش اسرائیل از شهروندان فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند؟ (فیلم)