Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آغاز تبليغات راديو و تلويزيوني نامزدها از چهارشنبه به نقل از روابط عمومي صداوسيما، طبق جدول مصوب پخش برنامه هاي نامزدها انتخابات رياست جمهوري و بر اساس قرعه‌کشي انجام شده براي تعيين زمان پخش برنامه هاي تبليغاتي آنان، از عصر روز چهارشنبه ،مردم مي توانند اين برنامه ها را مشاهده کنند يا بشنوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين جدول، چهارشنبه شبکه اول سيما ساعت 22 گفت و گوي "سيد مصطفي هاشمي طبا" را با مردم به مدت 45 دقيقه پخش مي‌کند. وي در اين برنامه به صورت اختصاصي و بدون حضور مجري، ضمن معرفي خود، برنامه‌هايش را براي مردم تشريح مي‌کند.
شبکه دو سيما نيز همين شب در گفت و گوي ويژه خبري ميزبان سيد ابراهيم رئيسي خواهد بود.
در راديو نيز عصر روز چهارشنبه مخاطبان راديو ايران مي توانند ساعت 17:30 شنونده صداي اسحاق جهانگيري باشند . وي در اين گفت و گوي راديويي 45 دقيقه مهلت دارد به معرفي خود و برنامه هايش بپردازد.
راديو ايران در ساعت 22:45 دقيقه چهارشنبه ششم ارديبهشت، امکان شنيدن گفت و گوي ويژه خبري را براي مخاطبانش فراهم مي آورد تا سخنان سيد ابراهيم رئيسي را در گفت‌و گوي ويژه خبري شبکه دو از اين طريق بشنوند.



منبع : ايسنا

كلمات كليدي : انتخابات رياست جمهوري ، مناظرات انتخاباتي ، صدا و سيما


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی